EnaA.com spletno trgovsko mesto

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Facebook ni prodajni kanal na prvo žogo, a gol lahko vseeno dosežemo

19. 07. 2011



Spletne trgovine dobivajo na deležu nakupov. So odličen način, da se izognemo gneči na blagajni, vožnji do trgovine, vstajanju iz kavča. Slednje velja le za nas, najbolj lene seveda. Če vemo, kaj kupujemo in si izdelka ne potrebujemo ogledati v živo – zakaj pa ne?

Pa vendar – na Facebooku komunikacija, ki ima premočan vonj po komerciali navadno nima pravega efekta. Spletne (ali tiste iz malte in zidakov) trgovine morajo tako komunicirati še posebej previdno. Poglejmo, kako na Facebooku uspeva enemu največjih spletnih trgovcev, spletnemu trgovskemu mestu EnaA.com

Povezava: www.facebook.com/EnaAcom

Zid: V povprečju aministratorji poskrbijo za 2-3 objave dnevno. Visoka frekvenca objav načeloma ni moteča, če so vsebine dovolj raznolike in zanime. A večinoma gre za prodajne objave, ki so (pohvalno) opremljene z aktualnimi komentarji in pozivom k akciji. Morda namig - znižajte število prodajnih objav in se približate razmerju 1:1 glede na "vremenske" objave. Uporabniki so občutljivi na preveliko agresijo oglasno naravnanih objav, sploh na Facebooku.

Ocena:

Interakcije: teh glede na velikost števila fanov strani (dobrih 32k) pravzaprav ni veliko. Odzivi so prešibki, kar nakazuje da je v bazi preveč pasivnih, verjetno celo popolnoma neaktivnih uporabnikov, ki se jim zaradi faktorja NFO vaše objave ne prikazujejo več. Obudite jih nazaj v življenje z dodajanjem bolj kvalitetnih vsebin, ne pozabite pa na pozive k akciji. Tako boste dosegli več interakcij in zbudili tisti del baze, ki spi.

Ocena:

Zavihki: Zavihki so lepo urejeni, pokrivajo vse vsebine, ki jih stran potrebuje (nagradne igre, akcije v trgovini, ipd.), vendar pa bi aktualni landing tab moral bolj jasno pozivati k lajkanju strani – to je tudi njegov namen.

Ocena:

Uporabniki: Rast preteklega pol leta je ogromna. Stran je iz 15000 uporabnikov (to je že zelo velika začetna baza) skočila na nekaj več kot 32000 uporabnikov. Rast ima večinoma opraviti z nagradnimi igrami, ki so očitno zelo dobro premišljene in izvedene. A se je potrebno zavedati, da uporabniki, ki pridejo izključno zaradi nagrade manj "kvalitetni" kot tisti, ki jih dobimo pri organski rasti. Slednji nas sledijo zaradi pripadnosti blagovni znamki, ne zaradi nagrade. Lovci na nagrade niso prišli zato ker bi radi kaj kupili, ampak ker bi radi kaj ujeli. Zastonj seveda ;)

Ocena:

Splošna ocena: Gre za stran, na kateri se veliko dogaja, od vsebine, interakcij uporabnikov, pa do zanimivih nagradnih iger. Seveda se strani med seboj razlikujejo po namenu in komunikaciji. In trgovci imajo verjetno najtežjo nalogo pri nastopu na Facebooku. Ker FB v svoji osnovi ni prodajni kanal. A ga lahko s pravo strategijo dobro izkoristimo tudi v te namene

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1