Drevo želja - koščki narave za žensko dušo

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Facebook je lahko odlično brezplačno prodajno orodje. Če ga znamo izkoristiti seveda

24. 07. 2011



Za male trgovinice in izdelovalce nakita je Facebook res pravi raj pod soncem. Platforma je zastonj, res da je konkurence relativno veliko, vendar pa se ob pridnem administriranju da doseči marsikaj.

Analize takih strani imam najraje, saj se tu jasno pokaže moč Facebooka v komunikacijske namene ter kako je vse skupaj odvisno od znanja in pridnosti administratorjev.

Je komunikacija na strani Drevo želja prav tako unikatna, kot so izdelki, ki jih ponuja? Preverimo.

Povezava: www.facebook.com/drevo.zelja

Zid: Nova objava se pojavi skoraj vsak dan. Skoraj vsakič gre za sliko novega izdelka, ki ga uporabniki sicer dobro sprejmejo, objave imajo tudi vse potrebne elemente (dober komentar, poziv k akciji). Čas objave ni ravno najbolje usklajen, tu poskušajte biti čim bolj konstantni, nasploh pa objave pred deseto uro zjutraj niso priporočljive.

Ocena:

Interakcije: Interakcij je veliko in so konstantne, kar je dober znak. Za komuniciranje na daljši rok bi sicer predlagal, da uporabnike bolj vključite v odločitve. Večkrat jih vprašajte, kaj bi si sami želeli nositi, kaj pogrešajo v vaši ponudbi. Tako se bodo oboževalci počutili upoštevane in bodo bolj pripadni, vi pa boste presenečeni, koliko novih idej lahko dobite od njih. Bistvo družabnih omrežij je večsmerna komunikacija, se še spomnimo?

Ocena:

Zavihki: Na strani najdemo dva zavihka. Prvi je zavihek dobrodošlice, ki lepo povzame bistvo strani in povabi k stisku na gumb »všeč mi je«. Drugi zavihek je podaljšek spletne trgovine DaWanda. Razen, če želite komunikacijo tako razširiti tudi na tuje trge predlagam, da vsebino in imena zavihkov spremenite v slovenski jezik. Imena zavihkov spremenite na nadzorni plošči strani v predelku »aplikacije«.

Ocena:

Uporabniki: V zadnje pol leta je število oboževalcev lepo naraslo (sploh če upoštevamo, da gre tukaj za zelo nišno publiko), iz nekaj manj kot 1400 na 2070. Za izhodiščno bazo te velikosti je to velika rast, sploh glede na to, da nagradne igre niso stalnica (zadnja je bila v začetku maja). Upoštevajte predloge iz prvih dveh odstavkov in stran bo še naprej rastla.

Ocena:

Splošna ocena: Na splošno je komunikacija na strani na visokem nivoju. Še vedno se sicer najde nekaj manjših napak, ki pa se jih da hitro popraviti. Pod črto – moje mnenje je, da gre pri strani Drevo želja še za en zelo uspešen primer uporabe Facebooka v poslovne namene, katerega učinki se kažejo tudi v praksi.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1