Končno stran pri kateri sem takoj stisnil "like"
07. 06. 2013
So strani kjer se počutim čisto zmedeno in se sprašujem kaj naj počnem tu. Ter so strani, ki me kupijo že po nekaj "skrolih" z miško gor in dol.
Nekoliko težko padem v film kupca ročno izdelanega nakita. Se me predstavljate kot obiskovalca vedeževalke? Ali pa kot člana vražjih babnic Težko. Pa se moram vživeti v ta profil kadar ocenjujem FB strani s takšno tematiko. Ja, sem tipičen moški, ki se najbolj razživim ob pivu, moto pločevini, novih gadgetih in če nisem v lenem obdobju tudi pri športu. In vsak moški ima v sebi tudi nekaj vojaške krvi. Že od malih nog so bile najbolj željene igrače pištole in puške. Tudi pri mojih sinovih opažam isti sindrom ;)
In če dobim pod lupo analizo stran trgovine, ki prodaja oblačila vojaškega standarda se počutim kot mali otrok, ki je za darilo dobil velik tank na daljinsko upravljanje.
Link: www.facebook.com/armyshop.slovenija
Timeline: na časovnici je idealno razmerje prodajno zabavnih vsebin. Večino objav sestavljajo slike, nekaj je prodajnih artiklov, večina pa je zabavnega značaja, ki dogaja predvsem moškim. Predvidevam, da je naš spol tudi ciljna skupina. Vojaški helikopterji, avtomobili, adrenalinski športi, divjina,... le kdo od nas ne bi pritisnil svojega všečka. Objave so pogoste, v povprečju dve dnevno. Hočem izbrskati kakšno napako, pa ne najdem nič ;)
Ocena:
Interakcije: fotografije so že tradicionalno prava izbira za velik odziv uporabnikov. To potrjuje tudi faktor talking about, ki se je v zadnjem tednu povzpel do dobrih 10% aktivne publike. Lep rezultat, če površno potegnemo črto pod mesec je to lahko tudi do 10.000 aktivnih uporabnikov, kar je za spletno trgovino z dokaj nišno vsebino lepa številka. Upam, da se to pozna tudi na blagajni ;)
Ocena:
Uporabniki: trenutno jih je nekaj čez 23.000. Številka, ki verjetno marsikomu povzroči manjšo zavist. Strani prej nisem spremljal, tako da ne vem na kakšen način se je gradila baza. So bile nagradne igre, aplikacije, mailing, posebne gverilske akcije? V spominu so mi ostali le FB oglasi. Saj niti ni pomembno, publika je aktivna, sodeluje v interakcijah in se očitno poistoveti s komunikacijo. In to je to ;)
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: zanimiva raba profilne slike, namesto logotipa trgovine jo je administator uporabil kar za oglaševanje zadnje prodajne akcije. Ni slaba ideja, bi bil vesel povratne informacije kako se obnese v praksi. Cover fotka odlična, zavihkov pa z izjemo kontaktnega obrazca ni. Morda bi lahko naredili vsaj Twitter zavihek. Odlična platforma za vas bi lahko bil tudi Instagram. Je pa res, da je potrebno na teh dveh omrežjih potem tudi aktivno delati.
Ocena:
Splošni vtis: ne vem ali je odlična ocena tu zato, ker je ocenjevalec rojen vojaški fan, a dejstvo je da je FB stran Army Shopa Admiral dokaz, da se s pravo komunikacijo na Facebook da narediti veliko, če imate pravo strategijo in definirane cilje in ciljno publiko. Morda so včasih besedila pri objavah preveč na prvo žogo s pozivanjem k interakcijam, morda bi veljalo vsebine še nekoliko razširiti, a gledano na splošno je to ena odlična stran.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si