Kako klasični tržniki dojemajo družabna omrežja
18. 10. 2011
Ko sem razmišljal koga od znanih tržnikov pobarati za mnenje o družabnih omrežjih iz čevljev klasičnega marketingarja je bil izbor zelo hitro skrčen na eno samo ime - Aleš Lisac
Kdo drug bi znal bolje potegniti črto med dejanskimi rezultati in visoko letečimi napovedmi, ki jih dajejo družabna omrežja. Sproščen pogovor je nastal v njegovi pisarni, prej pa sva že v dopoldanskih urah krstila fantastičen konjak. Samo en kozarček, da ne bodo takoj kakšni moralisti skočili v znak.
Kako veteran oglaševanja gleda na prihod novih medijev, kako jih uporabiti in zakaj so in niso primerni? Kakšne je napoved razvoja družabnih medijev - bodo o(b)stali?
Vsebina video intervjuja: med YouTube vprašanji in odgovori se lahko sprehajate na dva načina, lahko posnetke preskakujete ali pa se med njimi sprehajate če imate vklopljen prikaz playliste
- Vidijo podjetja prevelik potencial v SM in potem prihaja do razočaranj?
- V tujini je oglaševalski budget za digital že večji kot za tv
- Tržniki vidijo v Facebook kot veliko oglasno desko. Imajo prav?
- So družabna omrežja preveč napihnjen balon, ki je prišel iz ZDA ?
- Komentar na fenomen popularnosti družabnih omrežij
- Kako analognim poslovnežem razložiti kaj so družabna omrežja ?
- Kje vse na spletu je prisoten Aleš Lisac ?
- Se je žur na družabnih omrežjih komaj začel ali je že na vrhuncu ?
Hvala za spremljanje kratkih video zgodb o Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če pa tudi vi razmišljate o nastopu na enem od družabnih omrežjih me kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za nastop na družabnih omrežjih, produkcijo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook, Twitter ali Instagram skupnosti. Z veseljem pa lahko gremo samo na kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si