Aleš Lisac

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Kako klasični tržniki dojemajo družabna omrežja

18. 10. 2011



Ko sem razmišljal koga od znanih tržnikov pobarati za mnenje o družabnih omrežjih iz čevljev klasičnega marketingarja je bil izbor zelo hitro skrčen na eno samo ime - Aleš Lisac

Kdo drug bi znal bolje potegniti črto med dejanskimi rezultati in visoko letečimi napovedmi, ki jih dajejo družabna omrežja. Sproščen pogovor je nastal v njegovi pisarni, prej pa sva že v dopoldanskih urah krstila fantastičen konjak. Samo en kozarček, da ne bodo takoj kakšni moralisti skočili v znak.

Kako veteran oglaševanja gleda na prihod novih medijev, kako jih uporabiti in zakaj so in niso primerni? Kakšne je napoved razvoja družabnih medijev - bodo o(b)stali?

Vsebina video intervjuja: med YouTube vprašanji in odgovori se lahko sprehajate na dva načina, lahko posnetke preskakujete ali pa se med njimi sprehajate če imate vklopljen prikaz playliste

  1. Vidijo podjetja prevelik potencial v SM in potem prihaja do razočaranj?
  2. V tujini je oglaševalski budget za digital že večji kot za tv
  3. Tržniki vidijo v Facebook kot veliko oglasno desko. Imajo prav?
  4. So družabna omrežja preveč napihnjen balon, ki je prišel iz ZDA ?
  5. Komentar na fenomen popularnosti družabnih omrežij
  6. Kako analognim poslovnežem razložiti kaj so družabna omrežja ?
  7. Kje vse na spletu je prisoten Aleš Lisac ?
  8. Se je žur na družabnih omrežjih komaj začel ali je že na vrhuncu ?



Follow Me on Pinterest

Hvala za spremljanje kratkih video zgodb o Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če pa tudi vi razmišljate o nastopu na enem od družabnih omrežjih me kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za nastop na družabnih omrežjih, produkcijo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook, Twitter ali Instagram skupnosti. Z veseljem pa lahko gremo samo na kavo :)








1

1