7 nasvetov za uspešno tvitanje

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Vztrajnost in doslednost se poplača

03. 04. 2012



Ste se odločili, da se preizkusite še na enem teritoriju družabnih omrežij - na Twitterju. Čestitke! A potrebno bo še bolj pljuniti v roke (pazite, da ne zgrešite) kot na Facebooku.

Trenutno je v Sloveniji nekaj čez 17.000 tviterašev (vir: sitweet). Na prvi pogled (in v primerjavi s Facebookom majhna številka) a moči tega medija ne gre zanemariti. Se je pa potrebno za nastop na tem družabnem omrežju dobro pripraviti, da ne bo sledilo razočaranje. Twitter ima svojo publiko in svoja pravila.

Spodaj je sedem hintov za odzivne čivke ;)

  1. Zanimivo in informativno

    Na prvi pogled je omejitev 140 znakov nočna mora vsakega, ki se prvič sreča s tviterjem. A vse se da, če se hoče ;) Prav ta limit vas prisili, da je vaša vsebina brez odvečnega balasta. Straight to the point. Vedno se postavite na stran sledilcev in pomislite kaj je tisto kar bi jih pritegnilo, da bi kliknili na link ali celo retvitali vašo objavo. Če ne boste upoštevali prve točke, lahko naslednjih 6 mirno preskočite in zaprete vaš TW profil. Škoda energije in vašega ugleda.
     
  2. Klic k dejanju

    Vi ste eden od mnogih, ki jih sledi vaš sledilec. Izstopajte iz množice in kar je še bolj pomembno, v tekstu namignite ali pa izrecno napišite kaj naj sledilec naredi. Kdor jezika špara ... A bodite previdni, tanka je linija med viralnim "call to action" in navadnim teženjem
     
  3. Povezave, povezave, povezave

    Ne pozabite dodati povezavo do zanimivih vsebin. Lahko so na vaši spletni strani, naj pa vam ne bo nerodno linkati vsebine tudi od drugod. Ne bodite tipično prodajno naravnani. Na tviterju komunicirate, ne prodajate. Seveda pa ne pozabite pri povezavah upoštevati točko 2. - dajte sledilcu dober razlog, da bo kliknil na link.
     
  4. Novice

    Naj bo vaš sledilec prvi, ki bo izvedel "breaking" novice iz vašega podjetja. Pred vsemi ostalimi, pred objavo na vaši spletni ali Facebook strani. Twitter je zagotovo najhitrejši medij na svetu - upravičite ta sloves. Ni izgovorov, da nimate časa. Zapomnite si, to ni medij za dolge članke. Tistih 140 znakov lahko natipkate v 10 sekundah.
     
  5. Samohvala se pod tviti vala

    Naj vas ne zanese. Ne pretiravajte z "jaz" oz. "naše podjetje". Nihče ne mara nadležnega akviziterja pred vrati. In s tako komunikacijo boste hitro naleteli na zaprta vrata. Dajte več poudarka na "vi" in "ti". To je konec koncev družabno omrežje.
     
  6. Timing je vse

    Ne prehitevajte, ne zamujajte. Življenjska doba vaše tvita je še krajša kot viralnost Facebookove objave. Če v nekaj minutah ne bo doživel prave pozornosti ste ustrelili v prazno. Zato ne tvitajte sredi noči, preverite življenjski stil vaših sledilcev. Kdaj so najbolj aktivni, kdaj so za računalniki in telefoni? Namig - orientirajte se po odmevnih tv terminih. Ko je veliko ljudi pred tv zasloni so tudi pred računalniškimi ;)
     
  7. Vztrajnost in doslednost se poplača

    Komunikacija na Twitterju je tek na dolge, zelo dolge proge. Ne gre za šprint, gre za zahteven maraton. Ne prehitevajte. Držite se zastavljene strategije, ne iščite pozornost za pet minut. Najdite zanimive tematike, bodite dosledni v načelih, ki jih zastopati vi oz. vaše podjetje. Ne kopirajte tvitov, tudi če so še tako viralni. Nekdo drug ima druge sledilce in drugačno strategijo nastopa na družabnih omrežjih. In mimogrede, kopiranje na tviterjih prinaša slabo karmo ;)


Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1