Twitter proti Facebooku za mala podjetja

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Katero omrežje daje boljše rezultate?

11. 06. 2012



Pozabimo za trenutek velike poslovne korporacije, kjer se za aktivnosti na družabnih omrežjih delajo letni načrti in se v strategije investira konkretna porcija cekina. Če imate v lasti malo podjetje, lokalno storitveno dejavnost ali produkt, ki targetira okoliško prebivalstvo ste pred dilemo katero platformo izbrati za promocijo vašega podjetja.

Verjetno nimate budgeta, ne energije da bi se na začetku lotili Facebooka in Twitterja istočasno. V poslu se vam dogaja še nešteto stvari, ki imajo višjo prioriteto kot družabna omrežja. Da bi se borili na dveh frontah istočasno - misija nemogoče. Česa se torej lotiti?

Zanimivo, kako se hitro čas vrti. Pred dobrim letom in pol sem že pisal o FB/TW dilemi (klik) , ki je med Twitteraši takrat sprožila mali revolt. In kako je danes?

Preden se odločite kam boste usmerili energijo si odgovorite na teh pet osnovnih vprašanj:

  1. Kje so vaše stranke?

    Če imate dnevni stik z vašimi klienti, obiskovalci, kupci jih enostavno vprašajte katero omrežje uporabljajo. V Sloveniji je ta trenutek 686.560 Facebook in 18.635 Twitter uporabnikov. Sicer je večja verjetnost, da so vaše stranke na FB, a to še ne pomeni, da je TW za odpis. Omrežji se razlikujeta, prav tako uporabniki. Twitteraši so običajno bolj aktivni in angažirani pri komunikaciji, a jih je težje animirati.
     
  2. Koliko časa imate?

    Če ste si pripravljeni odtrgati pol urice dnevno za objavljanje novih vsebin in odgovarjanje na vprašanja uporabnikov je boljša odločitev Facebook. Če pa ste se pripravljeni angažirati, da napišete več tvitov dnevno, se ukvarjati z vsakim uporabnikom posebej, velikokrat porabiti tudi nekaj delovnih ur za komunikacijo lahko razmislite tudi o Twitterju.
     
  3. Koliko se vam mudi?

    Za kreiranje TW računa potrebujete nekaj minut in že ste v sedlu. Pardon, na drevesu in se lahko lotite čivkanja. Pri Facebook strani je potrebno nekaj več energije, od oblikovanja grafik za profilno in cover fotografijo. Priporočljivo je na stran naložiti že nekaj vsebine, da prvi uporabniki takoj dobijo občutek "domačnosti"
     
  4. Kako veliki so vaši apetiti?

    Razumem, vi bi radi takoj vse že včeraj. A na družabnih omrežjih boste težko naredili veliko preko noči. Facebook uporabnike je nekoliko lažje pridobiti na svojo stran, za začetek je lahko že dovolj, če o vaši poslovni dejavnosti obvestite zasebne FB kroge in investitirate kakšen € v oglaševanje vaše pristotnosti. Na Twitterju gre bolj počasi, uporabniki so bolj nezaupljivi do podjetij, ki jih ne poznajo in je potrebno več energije, da pridobite nove sledilce.
     
  5. Ste oboževalec statistike?

    Pri Facebook poslovnem profilu imate dostop do zelo uporabnih demografskih podatkov o vaših uporabnikov, njihovi aktivnosti in odzivnosti. Pri Twitterju tega ni.

To so zgolj osnovne razlike med omrežjema. Morda pa je za vaš posel bolj primeren Pinterest, LinkedIn, Foursquare .... omrežij je vsak dan več. Upam, da najdete pravega in izkoristite njihov(e) potencial(e).



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1