5 tipičnih napak na Facebook strani

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Kako NE komunicirati na Facebooku, če nočete izgubiti fanov

31. 05. 2013



Večinoma boste na tem blogu našli zapise o tem kako pridobiti uporabnike na vašo stran. A obstaja tudi druga pot, vaši privrženci lahko hitro poiščejo izhod in vas zapustijo. Spodaj je pet najbolj pogostih razlogov, da izgubite sledilce.

V podjetju je prava veselica, ko se številke na Facebook strani strmo vzdigujejo, vsako okroglo številko proslavite z ognjemetom. Marketing funkcionira, prodaja si mane roke. Vsi veseli, vsi debeli. A kaj storiti ko se situacija obrne? Namesto, da bi se številke vzdigovale se ne premaknejo nikamor ali celo padajo?

Nekje ste ga močno biksnili, saj je odvšečkati strani tehnično dosti težje kot pritisniti "všeč mi je". Funkcija odjave je nekoliko bolj skrita in uporabnik se je moral kar potruditi, da se vas je znebil. OK, ljudje prihajajo in odhajajo, a če je kar naenkrat močen odliv fanov ste ga nekaj polomili.

Kaj delate narobe? Tu je pet tipičnih napak.

  1. Najboljši ste!

    Seveda ste, a to morajo povedati vaši uporabniki, ne vi. Na Facebooku ljudje niso prišli spremljati oglase v katerih se hvalite, da ste najcenejši, najbolj ugodni, najbolj popularni,... saj ste, a to lahko poveste tudi drugače, ne preko kričečih plakatov. Prodaja, prodaja, prodaja ne bo nič naredila. Pritegnite jih z zgodbo, z vsebinami, z drugačnostjo. Vzemite primer blog na katerem ravnokar berete ta zapis - vam kdaj kaj prodajam? Ne! A zaradi zapisov tu sem sklenil že marsikateri posel. Tudi moji seminarji so praviloma razprodani. Tudi na moji FB strani boste redko videli kakšen oglas. Če se mu že ne da izogniti ga zapakiram v uporabno informacijo.
     
  2. Ne veste kdaj je dovolj!

    Koliko objav dnevno objaviti? Verjetno eno najbolj pogostih vprašanj, skoraj ne mine dan, da se ne bi pri komu pojavila ta dilema. Odgovor je enostaven, a pri vsaki strani drugačen. Lahko je preveč že en sam post, če je napačen. Lahko tudi deset objav dnevno ni preveč, če boste prvemu uporabniku, ki vidi post obljubili 100 € ;) Iz izkušenj priporočam vsaj eno objavo na dan, seveda vsebinsko ustrezno, če ste dober kreativec jih lahko brez zadržkov objavite tudi tri (eno dopoldan, popoldan in zadnjo zvečer). A nikakor tega ne počnite v kratkem obdobju, recimo tri objave v eni uri. Facebook ni mašina za spemanje in uporabniki se vas bodo hitro znebili.
     
  3. Pozabite na Facebook.

    Ok, postavili ste FB stran, pridobili uporabnike. In kaj sedaj? Sem ter tja naredite kakšno objavo, nočete težiti ali pa enostavno nimate časa za nove vsebine. Dragi moji, Facebook stran je kot nočni klub, vi pa ste DJ. Če ne boste vrteli (prave) glasbe ljudje ne bodo plesali. Še huje, zapustili bodo vaš klub (stran). Torej, ne zanemarite te platforme, najhuje je naleteti na stran, ki je kot mesto duhov, nobene nove objave, nobenega življenja. Le neodgovorjena vprašanja uporabnikov. Bi vi še bili fani takšne strani? Dvomim.


     
  4. Mucki so zakon!

    Ne ravno! Če nimate ravno živalskega zavetišča ali veterinarske klinike ne pretiravajte s fotkami cotkanih mucic v košari. Res je, dobili boste veliko število interakcij, toda ali boste zaradi tega kaj več prodali? Dvomim. Kiči fotografije so preplavile Facebook in vaši uporabniki dobijo tovrstno robo drugje. Vas pa sledijo zaradi bolj relevantnih vsebin. In ne izpadete ravno kredibilno, če se ukvarjate z prodajo avtomobilov, vaša FB stran pa je polna malih muck. Ja?
     
  5. Vaša beseda je zakon!

    Bodite pozorni pri komunikaciji na FB strani. To ni telefon, ko vaš pogovor s stranko spremlja le klicalec in vi. Vaše reakcije na Facebooku so javno, vidne vsem. In že ena sama napačna reakcija ob pritožbi uporabnika lahko odžene ostale stran. Nemalokrat sem priča agresivnim odgovorom administratorjev. In potem se vprašate zakaj fani ne sodelujejo na strani?
     

Nimate dovolj? Nadaljujte z branjem tukaj "ali ste slab community manager"



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1