10 vsebin za vašo Facebook stran

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Vsebina je kraljica!

03. 02. 2012



Mnogi so prepričani, da je največja težava napolniti bazen vaše Facebook strani z novimi uporabniki. Res je, da ni vedno najbolj enostavno - a prava zabava se potem šele prične. Brez pravih vsebin je množica vaših FB fanov zgolj mrtev kapital. Ponujam vam 10 vsebinskih izhodišč za intenzivno Facebook komunikacijo.

Postavili ste FB stran, jo tehnično uredili, prišli so prvi uporabniki. Lahko jih je samo nekaj, lahko ste preko vabil, nagradnih iger, z offline promocijo ali kakšen drug način zgradili veliko bazo. Hura! Toda sedaj je šele potrebno pljuniti v roke.

Administrator FB strani je kot DJ v nočnem klubu. Poznati mora obiskovalce, vedeti kakšna glasba je tista, ki bo privabila ljudi na plesni podij. Jih animirati, jih neprestano spremljati, prepoznati njihove želje, ustvarjati ambient z lučmi, moderacijo in pravilnim glasbenim izborom. Vedeti mora, kdaj je čas za balade, kdaj je pravi trenutek, da se obišče šank. Če je DJ dober se obiskovalci sploh ne bodo zavedli, kdaj se je zunaj začel delati dan. In naslednji vikend se bodo vrnili po še. In glasba se ne sme ustaviti. Ne sme zmanjkati elektrike. Če se to zgodi, bodo obiskovalci čez nekaj trenutkov zapustili prizorišče.

In popolnoma isto je na Facebooku - vi kot community manager ne smete dopustiti, da vam zmanjka glasbe. Spodaj boste našli 15 predlogov, ki jih lahko vzamete tudi kot glasbene želje vaših FB fanov ;)

Katere so tiste vsebine, ki morajo biti na meniju skorajda vsake FB strani?

  1. Zanimivosti tipa "ali ste vedeli" - malo znani fakti o vaši dejavnosti. Od statistike, zgodovine, na prvi pogled suhoparne številke lahko zavijete v mali poučno duhovit paket. Primer: ste vedeli, da naš direktor vedno za dan žena vsem našim puncam prinese eno vrtnico. To ga pri cvetličarju stane vsaj X €
     
  2. Uporabni nasveti "kako lahko nekaj naredite sami" - zakaj ne bi vaše FB uporabnike malo podučili o vaši dejavnosti. Recimo, da v vašem podjetju prodajate računalnike. Morda sploh ni potrebno, da se oglasijo pri vas, pokažite jim kako lahko sami počistijo in pohitrijo operacijski sistem. Za male trike vam bodo hvaležni.
     
  3. Dnevne ugodnosti za FB fane - ni potrebno, da neprestano prirejate velike nagradne igre. Ponudite na dnevni bazi vedno nov produkt, ki ima posebno ceno za FB uporabnike. Objavite to ponudbo vedno ob isti uri. Čez 14 dni bo večina fanov že komaj čakala vašo objavo ob devetih zjutraj.
     
  4. Vprašajte vašo skupnost - naredite mini raziskavo, uporabite FB questions. Zakaj bi naročali drage raziskave pri specializiranih agencijah, če imate vaše uporabnike samo klik stran? Povprašajte jih po zadovoljstvu, pozanimajte se kaj bi lahko naredili bolje, pobarajte jih po mnenju. Ljudje se radi odzivajo, ugaja jim če se jih upošteva. Vsak je rad pomemben.
     
  5. Uporabite tuje vsebine - naj vam ne bo nerodno nalepiti na vašo FB stran zapis iz druge spletne strani, uporabiti citata priznanih imen. Ste si boste vzdignili ugled v očeh uporabnikov. In za božjo voljo, pozabite kleno slovensko lastnost - drugim pa ne bomo delali reklame.
     
  6. Naredite kratek intervju - lahko je to pogovor z vašo stranko, dobaviteljem, mnenjskim voditeljem. Objavite ga lahko v obliki bloga, intervjuja na vaši spletni strani, video klipa. Ne obremenjujte se z novinarskimi standardi - povejte zgodbo, kot bi jo povedali vašemu prijatelju. Bodite kratki, a zanimivi.
     
  7. Objavljajte fotografije - ni potrebno, da so neposredno povezane z vašo dejavnostjo. Običajno se najbolje obnesejo fotke, ki nimajo videza "plakata", torej niso prodajno naravnane. Najbolje se obnesejo fotografije iz zaodrja vaše dejavnosti, lahko so slikane s telefonom. Naj bodo "natur", naj ne bodo kot iz prodajne kataloga. Toda imejte pametno mero. Nihče nima želje klikati po obsežni fotogaleriji 200 fotk. Ne pozabite na kratke pripise k slikam. Najbolje se obnesejo foto stripi.
     
  8. Živi prenosi - zakaj ne bi v živo prenašali otvoritve nove trgovine? Z današnjo tehnologijo je to malenkost. Morda naredite live stream, morda samo objavljate slike, včasih je dovolj, da se zanesete samo na pisano besedo. Toda, dajte ljudem občutek, da ste tam za njih.
     
  9. Vpletite se v tuje dogajanje - ste prodajalci športne opreme? Na FB strani se lahko veselite ali potarnate nad (ne)uspehi naših športnikov. Imate vsebine, ki zanimajo najstnike - komentirajte dogajanje v resničnostnih šovih, ki se spremljajo po televiziji in komentirajo na družabnih omrežjih.
     
  10. Bodite drugačni - zadnji predlog se bere kot kliše, a točno to se ne sme zgoditi vaši komunikaciji. Stari marketinški, prodajni triki na Facebooku ne bodo (vedno) vžgali. Bodite inovativni, drugačni, postaviteve v vlogo vaših uporabnikov. Razmišljajte tako, kot razmišljajo oni. Ko vam bodo enkrat odprli vrata in vam začeli zaupati so vam odprli tudi njihove denarnice.


Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1