Vse ima svoje pluse in minuse
06. 11. 2012
Ok, odločitev je padla - vaše podjetje se je odločilo podati v vode sodobne komunikacije na družabnih omrežjih. A kdo bo skrbel za nove platforme - se boste preizkusili sami ali boste najeli zunanje izvajalce?
Nov post na Facebook stran, ekspresni odgovor stranki na Twitterju, duhovita fotka na Instagramu, zanimiva grafika na Pinterestu, zaključen "special" na Foursqueru, svež video na YouTubu. In to vsak dan. Bo šlo?
Za nekatere je zgoraj napisano nočna mora, drugi čisto padejo notri. Boste najeli specializirano agencijo ali boste v podjetju kreirali nov oddelek oz. zadolžili nekoga v hiši? Morda nekaj dobrih vprašanj za lažjo odločitev:
- Ima kdo v vaši hiši dovolj časa, energije in znanja, da prevzame nove naloge? Če ga ne najdete je ceneje najeti zunanjo agencijo.
- So vaši konkurenti že aktivni (in uspešni) na družabnih omrežjih? Če bi jih radi prehiteli, boste potrebovali strokovnjake, kajti z osnovnim znanjem jih ne boste dohiteli.
- Ne zaupate nikomur in ste sam svoj mojster? Budgeta pa itak ni? Potem je odgovor jasen ;)
Spodaj je tabela plusov in minusov (vir)
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si