Facebook je dodelil administratorske čine

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Novost, ki bo mnogim community managerjem vrnila nasmeh na usta

31. 05. 2012



Facebook zadnje čase kot po tekočem traku dodaja izboljšave in novosti. Danes lahko v nadzorni plošči opazimo možnost rangiranja pravic administratorjev. Novost, ki bo v mnogih podjetjih rešila dileme okoli upravljanja strani.

Bilo so časi, ko je Facebook že poznal osnovno rangiranje administratorjev. Tisti, ki je stran odprl je imel možnosti dodajati in brisati dodatne skrbnike strani. Njega pa se ni dalo izbrisati. Toda pred dobrim letom so to opcijo umaknili in vsi administratorji so imeli iste pravice. To je olajšalo prenos lastništva strani na nove lastnike, a je prineslo novo težavo - v primeru nesoglasij je lahko en admin pobrisal ostale in tako "ugrabil" stran. In tudi v Sloveniji se je zgodilo kar nekaj takšnih sovražnih prevzemov. Da pa bi bil samo en administrator strani, pa je v večini primerov nepraktično, takisto pa je priporočljivo imeti angele varuhe vaše FB strani. Več tukaj.

Facebook je uslišal prošnje mnogih community managerjev in uredil pravice administratorjev. Na voljo so naslednji čini (urejate jih na nadzorni plošči, zavihek admin roles):

  • Manager - najvišja administratorska stopnja, lahko dodaja in briše administratorje, objavlja na strani, odgovarja na zasebna sporočila (če so vklopljena), kreira oglase in ima vpogled v statistiko strani (insights)
  • Content creator - identične pravice kot manager, le da ne more dodajati ali brisati ostalih skrbnikov. Titula primerna za community managerje, ki dnevno komunicirajo na strani in so aktivno vpleteni v dogajanje, niso pa odgovorni za najvišje odločitve.
  • Moderator - lahko odgovarja na komentarje uporabnikov kot stran, ter jih tudi briše. Ima možnost odgovarjanja na zasebna sporočila strani, kreira oglase za stran in ima vpogled v statistiko strani (insights). Nima pa dostopa do nadzorne plošče. Ta administratorska stopnja je primerna za gasilce, torej admine, ki niso odgovorni za nove vsebine, le skrbijo da uporabniki dobijo odgovore na vprašanja, ki bi se lahko pojavila.
  • Advertiser - odprte so samo opcije kreiranja oglasov za stran in vpogled v insightse. Ta opcija je primerna za zunanje agencije, ki v imenu naročnika skrbijo za oglasno kampanjo na Facebooku
  • Insights Analyst - je enak običajnemu uporabniku na strani, ime le možnost vpogleda v statistiko strani. Odlična funkcionalnost za direktorje podjetij, ki jih zanima predvsem kaj se skriva za vsem truščem, ki ga na strani ustvarjajo community managerji

Kako boste pri vas izkoristili novo funkcionalnost? Mimogrede, kljub temu, da je nov sistem velik korak naprej, vam vseeno priporočam sistem dvojnega gesla, kajti ne pomaga vam administratorski čin "manager", če se nekdo lahko polasti vašega zasebnega FB profila. Saj veste, veriga je močna točno toliko, kot njen najšibkejši člen. Več tukaj.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vam priporočam, da se oglasite na naslednjem seminarju FACE IT . Naslednji termin nas čaka jeseni. Naročite se na mailing v obrazcu zgoraj desno, da vam termin ne uide. Lahko gremo tudi samo na kavo ;)