Danes ob polnoči bodo politične fanfare dokončno utihnile
01. 12. 2011
Prišel je čas, ko so novi, družabnimi mediji vsaj s strani uradnih organov na isti ravni kot tradicionalni mediji. Kar pomeni, da na Facebooku, Twitterju, YouTubu in na ostalih platformah ne sme biti vsebin, ki bi kakorkoli nagovarjale volilce komu naj zaupajo svoj nedeljski glas
Pogovarjal sem se z glavnim inšpektorjem Inšpektorata RS za notranje zadeve g. Romanom Klopčičem. Povprašal sem ga o tem ali imajo lastnen monitoring dogajanja na družabnih omrežjih ali bodo zgolj reagirali na prijave posameznikov. Kakšne so višine kazni, ki lahko doletijo posameznike in pravne osebe v primeru ugotovitve kršitev. Kdo je odgovoren za post, ki se pojavi na vašem FB zidu. Samo avtor zapisa ali tudi lastnik profila? Ali imajo od lanskih, lokalnih volitev že kakšen primer kršitev na Facebooku ali Twitterju in kakšne so bile sankcije?
hint dneva - kako zapreti zid FB strani?
Preverite video posnetek spodaj:
Hvala za spremljanje kratkih video zgodb o Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če pa tudi vi razmišljate o nastopu na enem od družabnih omrežjih me kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za nastop na družabnih omrežjih, produkcijo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook, Twitter ali Instagram skupnosti. Z veseljem pa lahko gremo samo na kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si