Scott Goodstein (Barack Obama)

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Pogovor s snovalcem zmagovalne SM strategije zadnjih predsedniških volitvah v ZDA

29. 05. 2011



V naših koncih politika in podjetja šele spoznavajo moč pravilne komunikacije na družabnih omrežjih. Barack Obama je njihove prednosti izkoristil že pred tremi leti na volitvah za predsednika ZDA.

Scott Goodstein je možakar, ki je postavil strategijo uspešnega nastopa Obame na družabnih omrežjih. Uspel na volišča spraviti tudi mlajšo populacijo, za predsedniške volitve je kreiral nove komunikacijske kanale in uspel zakoličiti priznavanje moči novih medijev. Njegovo pionirsko delo na tem področju je material za mnoge učbenike komunikacije na družabnih omrežjih.

Mini video intervju z njim sem naredil med predahom na njegovem predavanju Social Media Revolution v Zagrebu (hvala prijateljem iz iSTUDIA za povabilo)

Vsebina video intervjuja: med YouTube vprašanji in odgovori se lahko sprehajate na dva načina, lahko posnetke preskakujete ali pa se med njimi sprehajate če imate vklopljen prikaz playliste

  1. Zakaj se slovenski politiki in podjetja večinoma bojijo nastopa na Facebooku
  2. Kako se bo razvijala komunikacija na družabnih omrežjih?
  3. Še skrbi za politične kampanje na družabnih omrežjih?
  4. Se je žur na družabnih omrežjih komaj začel ali je že na vrhuncu?
  5. Facebook vs Twitter?



Follow Me on Pinterest

Hvala za spremljanje kratkih video zgodb o Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če pa tudi vi razmišljate o nastopu na enem od družabnih omrežjih me kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za nastop na družabnih omrežjih, produkcijo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook, Twitter ali Instagram skupnosti. Z veseljem pa lahko gremo samo na kavo :)








1

1