Dobra novica za vse lastnike spletnih strani
16. 01. 2013
Postanje povezav na spletne strani preko Facebook objav velja za eno najmanj odzivnih vsebin. Sedaj je Facebook na dobri poti, da to spremeni.
Zakaj so objave povezav na vašo spletno stran tako slabo sprejete?
Prvič: uporabnik je prišel na Facebook, tu mu je čisto všeč in ve, da bo s klikom na eksterno povezavo odšel drugam. In za prekinitev njegovega brskanja po Facebooku mora imeti res dober razlog. Če mu ga damo si bo mogoče premislil, če pa objavimo samo link brez klica k dejanju je odziv običajno mizeren.
Drugič: na družabnih omrežjih so najbolj odzivne fotografije, velike slike. Ni namreč iz trte izvit pregovor, da slika pove več kot 1000 besed. In predogled vaše objave eksterne povezave je majhna slika iz katere se običajno komajda razbere vsebina.
In kje je dobra novica? Facebook bo povečal sliko predogleda linka strani na newsfeeda iz obstoječih 90 x 90 pixlov na 154 x 154. Hura. Tudi več besedila bomo lahko zajeli v predogledu. Zaenkrat bo sprememba vidna samo na računalnikih, kmalu pa bodo slike večje tudi na mobilni verziji Facebooka.
V praksi bo izgledalo nekako takole:
Zanimivo je, da bo nov predogled na voljo za vse povezavo, z izjemo linkov iz YouTuba. Očitno bi radi pri Facebooku spodbudili uporabo njihovega lastnega video servisa ;)
Kaj menite, bo ta izboljšava kaj vzdignila konverzijo med Facebookom in spletnimi stranmi?
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si