Ne pozabite na opise slik

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Z malo truda do velikega učinka

28. 01. 2011



Slika pove več kot tisoč besed. Vendar ne pozabite izkoristiti tudi dodatnih besed, ki jih imamo na voljo. Z opisom pod fotkami lahko naredimo ogromno. Več kot si predstavljate.

Vzemimo primer iz prakse: recimo, da ste naložili nekaj fotografij iz nove kolekcije oblačil, ki jih prodajamo v naši trgovini. Ne pretiravajte s količino fotografij, nihče "nima časa", da bi se prebijal skozi ogromne zaloge fotografij v fotogaleriji. Odsvetujem nalaganje več kot 20 fotografij naenkrat. Tudi če so zanimive, ne porabite vse municije naenkrat. Fotogalerijo lahko dopolnite še naslednji dan in tako dvakrat obvestite uporabnike o novih fotografijah.

Pod fotografijami pa ne pozabite na opis. Naj bo zanimiv, duhovit, naj kliče po reakciji. Uporabnik velikokrat ne prepozna dogajanja na sliki, ne pozna zgodbe in mu neznane osebe ali prostori ne povedo dovolj. Z opisom pod fotografijami pa lahko naredimo neke vrste foto strip, ki ga uporabniki radi prelistajo.

In kar je najpomembneje - poleg opisa sta tudi tipka "like" in možnost komentiranja. Če se uporabnik samo sprehaja skozi fotogalerijo in njegov pogled ne uide pod sliko, skoraj ni možnosti, da bomo zabeležili interakcije. Če pa so opisi zanimivi, bo uporabnik poleg vsake slike prebral tudi opis. Na ta način lahko zgodbo bolj podrobno razložimo in sprožimo "call to action".

primer slike z opisom, ki je sprožila veliko dodatnih interakcij prav zaradi teksta

dodaten hint: ne pozabite na fotografiji tudi označiti osebe, ki se na njih nahajajo. Tako še razširite krog potencialnih gledalcev, saj bodo o fotki obveščeni tudi prijatelji označene osebe, ki verjetno niso "lajkerji" vaše fb strani



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1