Rokometno društvo Herz Šmartno

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Šport in Facebook gresta odlično skupaj

12. 10. 2012



Facebook stran je lahko odlično komunikacijsko orodje, kjer se terenske aktivnosti lahko idealno prepletajo s spletnimi servisi. Seveda če znamo dobro vsebinsko povezati oba potenciala.

V Šmartnem pri Litiji ima rokomet dolgo tradicijo. Vsaj kot lahko preberem v njihovi zgodovini opisani na FB strani. Sam nisem nek poznavalec te športne panoge, tako da ne vem kako RD Herz Šmartno trenutno stoji na lestvicah a na Facebooku jim zagona očitno ne manjka.

Kakšni pa so spletni rezultati? Preverimo:

Link: www.facebook.com/Rokomet.Smartno

Timeline: časovnica poka od vsebin, ki niso zgolj rokometne narave. Zajemajo takorekoč vse športne vidike. Objave so redne, vsebinsko zanime, a nekaj jim vseeno manjka. Podrobneje v nadaljevanju.

Ocena:

Interakcije: teh je sicer glede na malo bazo privržencev relativno veliko, a lahko bi bilo bolje. Pri večini objav pogrešam poziv k dvosmerni interakciji. Facebook ni oglasna deska, zahtevajte povratno informacijo od vaših uporabnikov. Vam je všeč naš sponzorski avto, ali koga peljemo en krog, kakšen mislite da bo rezultat na naslednji tekmi, koliko golov smo dali v enem letu,.... iztočnic je lahko nešteto

Ocena:

Uporabniki: 330 podpornikov je lahko veliko in malo. Odvino kako zelo so angažirani. In bolj ko vam bo uspelo v interakciji spraviti obstoječe fane, več bo prišlo novih. Ste razmišljali, da bi naredili navzkrižno promocijo s terenskimi akcijami. Recimo samo en mali predlog, ki mi je trenutno šinil v glavo - vaši fani lahko pridejo cenejših vstopnic za tekme, na tekmah bi vaši navijači lahko kar na terenu postali tudi vaši FB fani preko kakšne mamljive nagradne igre.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: naslovna ilustracija je nekoliko nerodno postavljena, saj ravno najbolj pomemben del besedila prekrija profilka. Pohvalna je vaša angažiranost na tviterju, zavihek za deljenje in vabilo prijateljem pa funkcionalno sicer deluje, a potrebuje oblikovni in tekstovni facelift. Mimogrede, zakaj imate zavihek za YouTube, na kanalu pa nobenega posnetka :)

Ocena:

Splošni vtis: vidno je da se administrator trudi, da mu ne zmanjka idej. Pohvalno. A če hočete priti v prvo Facebook ligo, je potrebno delati tudi z glavo, ne samo s srcem ;)

Čisto na koncu mi je kliknilo. Kako boste spremenili ime strani, če se vam zamenja generalni pokrovitelj in posledično ime kluba?

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1