Prostorama

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Ko vaš prostor zaživi - tudi na Facebooku

11. 01. 2013



Na družabnih omrežjih najbolj "zažgejo" slike. Konec koncev je kar nekaj popularnih specializiranih omrežij ki so namenjeni zanimivim slikam (Pinterest, Instagram). In arhitektura ima tukaj gotovo kaj za pokazati.

Facebook stran arhitektov, ki so zbrani pod streho arhitekturnega biroja Prostorama ima na prvi pogled idealno platformo za promocijo svojih storitev. Nasveti, ideje, projekti, pomoč uporabnikom, primeri iz tujine, zgodovina arhitekture,.... vsebine se ponujajajo kar same. Seveda pa je vse odvisno od njihove vsebine in komunikacije le teh. Kako jim gre? Preverimo skupaj.

Link: www.facebook.com/Prostorama

Timeline: najbolj primerna beseda za opis vsebin na časovnici je fletno in zanimivo. Morda bi bilo potrbno samo nekoliko vzdigniti frekvenco objav. Sedaj opažam tudi tedenske luknje med enim drugim postom. Priporočam v branje tale zapis. Imam tudi pripombo na izbiro vsebin, a o tem nekoliko nižje

Ocena:

Interakcije: teh verjetno ni toliko kot si lastniki strani želijo. Razlog je preprost - vsebine so običajno linki na spletno stran. Sicer gre za zanimive spletne članke, a uporabniki neradi kliknejo na eksterne vsebine. Oni so in bi radi ostali na Facebooku. Morda predlog: objavite na FB samo sliko iz spletnega zapisa in dodajte url povezavo. Tako boste imeli kozo celo in volka sitega. Uporabnik, ki noče iz modrega objema Facebooka bo komentiral vsebino na FB, tisti bolj firbčni pa bodo kliknili na spletno stran.

Ocena:

Uporabniki: na prvi pogled številka slabih 1200 fanov ni ravno sapo jemajoča. Sploh ne za skoraj 3 leta Facebook dela. A če so to potencialni naročniki na vaše storitve je cifra vseeno spoštovanja vredna. Potrebno jih je samo bolje animirati in njihove interakcije bodo pripeljale njihove prijatelje.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: tukaj je bolj suša. Grafika štima, zavihkov pa ni. Morda preblisk: na zavihkih izpostavite vaše referenčne projekte (seveda v slikah), poseben zavihek imate lahko odprt za klasično rubriko iz revij: "pošljite nam problem, mi vam ga bomo rešili". In tu objavite nekaj idejnih rešitev arhitekturnih krčev vaših FB fanov.

Ocena:

Splošni vtis: luštno, a za prave učinke bo potrebno še bolj pljuniti v roke. Pogrešam vas na Pinterestu (kljub temu, da sem našel kar nekaj vaših vsebin) in Instagramu. Na spletni strani ni nobenih FB vtičnikov, niti linka na FB stran.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1