Prodajalna - rabljena otroška oprema

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Še ena odlična ocena dela na FB

12. 08. 2011



Kako hitro majhni otroci rastejo najbolje vidimo kar po garderobi, ki jo je potrebno menjati malodane na vsakih nekaj tednov. Nova oblačila utegnejo biti velik finančni zalogaj, zato vedno več staršev poseže kar po rabljeni opremi – bodisi jo dobimo v dar od sorodnikov in prijateljev, lahko pa jih seveda tudi kupimo.

S podobno tematiko kot pri Prodajalni – rabljena otroška oprema (Mala Biba), smo se že ubadali pri analizi trgovine Mika.si, tako da tudi tokrat lahko pričakujemo kakšno zanimivo primerjavo.

Povezava: www.facebook.com/TrgovinaMalaBiba

Zid: ta kar poka od vsebine, vsak dan sta na tapeti vsaj 2 različni temi. Te objave so žanrsko zelo raznolike, pri Mali Bibi so našli odlično razmerje med prodajnimi objavami, vremenskimi debatami in nagradnimi igrami. Pri Mika.si uporabnika dosti bolj spustijo tudi v zasebna življenja administratorjev, kar je lahko odlična taktika za okrepitev povezanosti uporabnika z vami, vendar pa pri Mali Bibi komunikacija funkcionira tudi brez tega. Dokler ne bo usipa v številu in aktivnosti članov spremembe niso potrebne.

Ocena:

Interakcije: Zaradi dobre in na trenutke tudi nekoliko izzivalne komunikacije je interakcij veliko. Ogromno je vsebin, ki jih uporabniki sami posredujejo na zid, tako da dogajanje na strani nikoli zares ne zamre, kar je prvi in najpomembnejši prožilec virale. Pazite le, da vas s perečimi temami ne odnese preveč, saj so take objave dvorezen meč. Ravno prava mera drznosti je dobrodošla, preveč takih vsebin pa lahko odžene uporabnike, ki imajo dovolj takšnih debat že drugje.

Ocena:

Zavihki: Zavihek dobrodošlice je lep in funkcionalen, zaradi simpatičnega pristopa predvidevam, da tudi učinkovit pri pretvorbi novih obiskovalcev v oboževalce. Vsebuje tudi povsem premalo uporabljeno funkcijo deljenja na zidu. A pogrešam zavihek, kjer bi bla pregledno predstavljena trenutna zaloga. Če želimo videti artikle, ki so na voljo moramo sedaj zapustiti Facebook in se priklikati na spletno trgovino ali pa brskati po slikah, kar je zelo zamudno. Že en preprost zavihek pa bi to težavo odpravil.

Ocena:

Uporabniki: v desetih dneh se je strani pridružilo nekaj več kot 400 novih uporabnikov. Zasluge gredo predvsem dobro zastavljeni nagradni igri, zato je težko oceniti, kakšna bi bila realna, organska rast. Vendar pa si glede na videno na zidu upam trditi, da je res konstantna in visoka, uporabniki pa vseeno kvalitetni.

Ocena:

Splošna ocena: Trgovina Mika.si je pri analizi dobila prav dobro oceno, tokrat pa bo ocena odlična. Kje so bistvene razlike? Na zidu je več interakcij, kar kaže na večjo aktivnost baze. Razlike so tudi na sami spletni strani, ki je pri Mali Bibi bolje opremljena s Facebookovimi vtičniki. Je pa treba priznati, da je Mali Bibi komunikacija vseeno nekoliko lažja, saj »trgovina z rabljeno opremo« nosi s seboj manj negativnih konotacij, kot običajna trgovina z otroško opremo in oblačili.

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1