Mika.si

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Otroci so naše največje bogastvo - trgovci ga morajo znati samo dobro vnovčiti

02. 07. 2011



Otroci so naše največje bogastvo. Še posebej mladi starši se tega zelo dobro zavedajo in težko je najti nekoga, ki na svoje potomce ni ponosen. Poznam kar nekaj primerov, ko so starši naredili dojenčku profil nekaj ur po rojstvu. Če nagovarjamo starše bo nekaj dela, ki bi ga sicer morali narediti mi, opravila ljubezen do otroka. Nam preostane le to, da starše poiščemo in pravilno nagovorimo.

Poglejmo, kako gre pri iskanju mladih staršev spletni trgovini za naše male nadebudneže – MIKA.si.

Link: www.facebook.com/pages/MIKAsi/343824845712

Zid: Komunikacija na zidu je – z eno besedo – pisana. A v stilu. Nova objava pride skoraj vsak dan, prodajnih objav ni veliko, objave imajo poziv k akciji in uporabnika dobro angažirajo v življenje trgovine in male družinice, ki stoji za njo. Uporabnike lepo vpnejo v dogajanje in jih spodbujajo, da tudi sami prispevajo k vsebini. Zelo dobro.

Ocena:

Interakcije: Uporabniki niso ravno najbolj aktivni, vendar pa pustijo nekaj odtisa pri vsaki objavi. Tu zelo pride do izraza kvaliteta spremnega besedila – kar je bilo napisano v naglici in je malo slabše premišljeno dobi veliko manj lajkov ali komentarjev. Ker je trenutno tema, o kateri govori stran, zelo ohlapno opredeljena, se tudi uporabniki odzivajo temu primerno. Predlagam, da se usmerite ožje (v tisto, kar do sedaj prinaša največ interakcij), če obstaja potreba po komuniciranju drugih strani pa morda ni slaba ideja "side kick" stran.

Ocena:

Zavihki: Na strani so tri zavihki, ki so sicer grafično všečni, a morda ni napak dodati nekaj funkcionalnosti. Pri pristajalnem zavihku bolj poudarite poziv k akciji, da bo novoprišlekom takoj jasno, kaj jim je storiti (pritisniti "všeč mi je"). Pri zavihku povabi naprej ne bi bilo odveč napisati še nakaj stavkov, s katerimi bi samo povabilo zavili v celofan (sedaj je vse skupaj bolj povabilo k spemanju, česar pa nihče ne mara). Ker imate predstavitev blagovnih znamk narejeno že na zavihku lahko opise iz info zavihka vsaj skrajšate, da bodo prišle druge informacije bolj do izraza.

Ocena:

Uporabniki: Zadnje pol leta številka naraste za 300 novih uporabnikov mesečno. Za stran tega obsega je to solidna številka in pa lepa spodbuda za naprej. Obdržite uporabnike blizu z dobro komunikacijo, ob pravem trenutku pa sprožite kakšno mini viralno nagradno igro in številka bi morala še poskočiti.

Ocena:

Splošni vtis: Super je analizirat stran, katera daje vtis, da nekdo, ki jo administrira to res dela z veseljem in predanostjo. To občuti tudi večina uporabnikov, in zanje ima ta stran avtomatsko pridih osebnosti. Z osebo pa se je veliko lažje povezat, kot z nekim objektom, kajne? Vseeno pa v akcijo in skrajšati URL v uporabniku bolj prijaznega, zelo dobro bi bilo tudi bolje pofejsbukat spletno trgovino.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1