Primer za v učbenike FB poslovne komunikacije
24. 04. 2011
Živimo v stresnem svetu, v napetih odnosih in lovljenju rokov za rep. Bodisi v službi, doma ali kje drugje, vedno se (pre)lahko ujamemo v primež negativnosti. Ne čudi, da ko se prijavimo na Facebook, zelo radi vidimo lepe, pozitivne zgodbe. Seveda, če jih znamo najti. Ali pa če te zgodbe najdejo nas.
Oglejmo si Facebook stran družinske fotografinje Polone Bartol, katere glavna naloga je, da čim lepše ovekoveči trenutke družinske sreče. Večinoma v glavnih vlogah nastopajo otroci. Nekaj, kar naj bi v osnovi na Facebooku vleklo, pa poglejmo, če je Poloni to uspelo izrabiti.
Link: www.facebook.com/polonabartolcom
Zid: Polona objavlja redno, vsaj 2-3 objave na teden. So zelo raznolike, od njenega dela pa do utrinkov iz privatnega življenja. Najbolj spodbudno pa je dejstvo, da dopusti svojemu delu, da opravi večino govorjenja namesto nje.
Ocena:
Interakcije: Polonini oboževalci so kljub hitri rasti uporabnikov kvalitetni. Odziv na njene fotografije je super, na vremenske objave pa je na žalost nekoliko slabši. To je lep pokazatelj, da imajo oboževalci zelo radi Polonino delo, poleg tega pa ga z interakcijami širijo še med svoje uporabnike. Še posebej pri vremenskih objavah priporočam, da postane poziv k akciji kar konstanta.
Ocena:
Zavihki: ima lep in enostaven landing tab, njen kontaktni obrazec pa je dokaz, da se tudi med generičnimi obrazci najde precej lepih, če se malo poglobimo v iskanje. Škoda le, ker ne izbriše drugega kontaktnega obrazca, dva zavihka z istim namenom delata samo zmedo.
Ocena:
Uporabniki: Konec leta 506, danes 2813, zelo impresivna številka. Vse to je dosegla s pomočjo pridnega komuniciranja in izvirnega nagradnega natečaja. Dokaz za vse ostale, da se da, če le verjameš v svoje delo in zelo pridno in pravilno nagovarjaš svoje oboževalce.
Ocena:
Splošni vtis: Med cilje komunikacije na Facebooku je Polona ob prijavi navedla: “Stran je namenjena vsem, ki jih zanima družinska fotografija. Cilj je večanje števila "kakovostnih" sledilcev, informiranju o ponudbi, večanje prepoznavnosti in priklica BZ, prodaja storitev in nenazadnje večanje prepoznavnosti družinske fotografije kot take.” Očitno je, da je cilje z dobro komunikacijo dosegla in tudi presegla. Polonina stran je dober primer za v učbenike poslovne FB komunikacije, zato predlagam, da si tisti, ki ste se na Facebooku znašli v slepi ulici, pogledate tudi njeno stran. Morda pa se vam utrne kakšna ideja.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si