Petra Ploj Art

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Facebook je lahko odlično promocijsko orodje, tudi za umetnike

27. 03. 2011



Petra je več kot očitno odlično združila umetniško ustvarjanje s poslovno žilico. Facebook ji služi kot komunikacijski kanal med njo in potencialnimi naročniki njenih slik, ki jih ustvarja po naročilu.

Če vemo kakšni so naši cilji nastopa na Facebooku je lažje najti tudi način, kako do cilja priti. Petra je ob prijavi na analizo zapisala: na strani objavljam slike, ki sem jih naslikala, včasih tudi kaj podarim, organiziram licitacijo slik. In točno to tudi počne, zelo spešno. Vsaj tako lahko sklepam po njenih postih na zidu, sploh tistih v katerih je beseda "prodano". Preverimo, kakšen je ocena dela iz druge perspektive.

link: www.facebook.com/petra.ploj.art

zid: ravno prava frekvenca objav. Uporabnik verjetno noče biti vsak dan zasipan s slikami umetnin, vsake nekaj dni pa je ravno pravo razmerje, da z veseljem preveriš kaj se novega dogaja v Petrinem ateljeju. Vsebine so kombinirane tudi z YouTube video spoti in fotografijami iz zasebnega življenja. Zanimivo, pogrešam morda samo kakšen krajši filmček ustvarjanja.

ocena:

interakcije: glede na število sledilcev sem jih pričakoval malo več. A je komuna vseeno odzivna, odvisno od vsebine objave. Uporabniki tudi sami začnejo komunikacijo na zidu, reakcije v obliki odgovorov so hitre in primerne. Lahko brez obotavljanja zapišem, da komuna diha z umetnico.

ocena:

uporabniki: trenutno jih je 1965, ob prijavi konec lanskega decembra jih je bilo 1918. Morda nekoliko počasna rast, saj dobrih 15 novih uporabnikov na mesec ni ravno hitrostni rekord. A vseeno je potrebno vzeti v obzir naravo strani in ciljno skupino, ki jo nagovarja. Doseg slabih 2000 potencialnih strank, če so animirane pravilno, je lahko odlična številka.

ocena:

zavihki: jih ni. Niti zavihka dobrodošlice. Škoda, saj je tematika lahko zelo vabljiva in dober landing tab bi lahko še dodatno napolnil bazo uporabnikov. Od male virtualne galerije umetnin, do kontaktnega obrazca.

ocena:

splošni vtis: kljub malih pomanjkljivostim stran odlično funcionira in kar je najpomebneje, služi namenu. Tu ne gre za veliko korporacijo, ki si lahko privošči bleščeč izgled in viralne aplikacije, gre za iskreno komunikacijo, ki prinaša benefite. Počasi, a vztrajno.

ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1