Če nekaj delamo iz veselja in s srcem naj bo to vidno tudi v naši FB komunikaciji
05. 05. 2011
Facebook strani, ki ponujajo ženske zgodbe, kozmetiko torej, sploh ličila, pa nakit, obleke, torbice in plišaste živalce, v zadnjem času rastejo kot gobe po dežju. Medtem ko moški stiskamo lajke pri nogometu in športnih avtomobilih, so si ženske našle svoje pribežališče prav v teh straneh. Skorajda ne čudi, da so vse konkretno polajkane, kljub poplavi teh strani.
Ko je bila na zadnje v analizi stran, ki ponuja izdelke iz fimomase je bila ocena zelo slaba – poglejmo, če gre Nuši iz *nooshee* HANDMADE kaj bolje.
Povezava: www.facebook.com/pages/Nooshee-HANDMADE/122314191116200
Zid: objave si na Nušinem zidu sledijo na približno 2-3 dni. To je za tako stran dokaj idealno število objav vendar pa moti, saj objave nimajo poziva k akciji, niso personalizirane, ne komunicirajo direktno z uporabniki, predvsem pa nimajo neke rdeče niti. Zdi se, kot da bi bile naključno nametane iz več virov. Najbolj mi je bila komična objava strani nekega računovodskega servisa, kjer res ne vidim nobene povezave s tematiko strani
Ocena:
Interakcije: glede na število oboževalcev bi jih bilo lahko precej več, razlogi zakaj je interakcij malo pa se skrivajo predvsem nepravilnem komuniciranju. Nuši predlagam, da določi strategijo in cilje komuniciranja in si okvirno začrta, katere vsebine želi pokrivati, ter se potem tega plana striktno drži. Tako bo manj zmede na strani, uporabniki pa bodo dobivali na svoj zid le relavantno in kvalitetno vsebino, ki si jo zaslužijo.
Ocena:
Zavihki: jih ni, manjka seveda vsaj zavihek dobrodošlice, mogoče bi Nuša lahko tudi bolj podrobno predstavila svoje izdelke na enem izmed zavihkov. Sedaj povprečen uporabnik, ki pride na stran, ne dobi dovolj in predvsem pravih informacij, kar ga lahko zelo zmede, pogosto do te mere, da bo stran tudi zapustil. Ne bi bilo tudi napak poenostaviti url naslov v bolj prijaznega. Potrebno je le nekaj sekund, pa je stvar urejena. Postopek je opisan tukaj
Ocena:
Uporabniki: Rast se je ustavila pri številki 776 in tam miruje že dobre štiri mesece. Za pridobitev novih uporabnikov in pa dokaj nujno reanimacijo obstoječih, bi zelo prav prišla dobro izvedena nagradna igra in pa seveda pravilna komunikacija tudi po preteku nagradne igre.
Ocena:
Splošna ocena: Nuša je očitno zelo spretnih rok pri izdelovanju nakita, komunikacija na Facebooku pa ji šepa. Nič hudega, v kolikor bo stvar še enkrat dobro premislila, se pravilno lotila strategije in jo potem tudi spravila v realnost še ni nič izgubljenega. A bo potrebno konkretno pljuniti v roke.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si