Uspeti na Facebooku ni lahko
24. 08. 2011
Izdelovalci nakitov so po številu oboževalcev verjetno ena vodilnih branž na slovenskem Facebooku. Te strani so eden najboljših ekvivalentov trgovinskih izložb v digitalnem svetu. In vsi, še posebej pa ženske, radi pošpegamo v njih, morda pa iz gole radovednosti najdemo nekaj pravega zase.
Po drugi strani pa izložbo danes najdemo na vsakem vogalu. Je tudi na Facebooku v tej branži konkurenca že prevelika? Danes bomo pod lupo vzeli stran Marna – unikatni izdelki. Poznaš stran? Kako misliš, da se bo odrezala?
Povezava: www.facebook.com/marna.si
Zid: Objav na zidu je veliko, od dveh pa tudi do pet. So zelo raznolike, vremenskih objav je zaradi velike frekvence veliko in ker je rdeča nit objav zelo jasna, preveliko število objav uporabnikom verjetno ni toliko moteče. Poziva k akciji pri večini objav ni, prav tako manjkajo komentarji pri večini objav (predvsem pri albumih). Tu je še mala luknja, ki jo bo treba pokrpati.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je malo vendar so dokaj konstantne. Zanimiv fenomen, ki ga opažam je, da je pri slikah izdelkov manj interakcij, kot pri vremenskih objavah. Pri ostalih izdelovalcih nakita, ki sem jih analiziral, je zgodba povsem obratna. Mogoče daste oboževalcem premalo vedeti, da za temi izdelki stojite vi in koliko truda ter talenta gre v izdelavo enega kosa nakita. Te objave so lahko vaše najboljše orožje, izkoristite jih.
Ocena:
Zavihki: Pristajalni zavihek slabo opravlja svojo funkcijo, saj obiskovalce poziva k ogledu albumov, naročilu izdelkov, ipd. Uporabnika tu preusmerite na obvoz do cilja, ki je seveda klikniti na gumb »všeč mi je«. Uporabniku jasno povejte, kaj od njega pričakujete in mu podajte tudi nekaj razlogov zakaj. Prav tako to velja za zavihek »povej naprej«. Zavihek »piši mi« je odličen za naročila, za različna vprašanja pa je bolje uporabiti zid. Poskrbite, da ne bo zmede med uporabniki.
Ocena:
Uporabniki: Rast uporabnikov je na žalost zelo počasna, približno 1 nov uporabnik na dan. V poletnem času je aktivnost uporabnikov manjša, tako da stanje še ni alarmantno, vendar pa je potrebno poskrbeti, da se zviša število interakcij na posamezni objavi. Morda to pomeni, da bi bilo dobro nekoliko zmanjšati število objav (vsaj med poletjem). Poskusite – in seveda merite odziv.
Ocena:
Splošna ocena: Jasno je, da administratorka strani Marna pozna kar nekaj trikov komuniciranja na Facebooku, dobro je tudi njeno tehnično poznavanje platforme. Vendar pa je v izvedbi še kar nekaj manjših napak. Upam, da jih bo s pomočjo te analize uspešno odpravila.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si