Mini test odziva na isto vsebino, a z različnim pristopom
11. 05. 2011
Kakšna naj bo objava, da bo dosegla velik učinek? Pristopov je veliko, odvisno od vsebine in cilja, ki bi ga radi dosegli. A nekaj je gotovo, na družabnih omrežjih se najbolje odrežejo objave, ki so "naravne".
Pred kratkim sem za potrebe testa odzivnosti identično vsebino lansiral v istem časovnem obdobju, med isto bazo uporabnikov, a z različnim pristopom. In bil priča veliki razliki pri odzivu uporabnikov in videnosti posta.
Obvestilo o prisotnosti Jana Plestenjaka v klepetalnici portala Žurnal24.si sem najprej objavil kot link strani, kjer je potekal klepet. Odziv uporabnikov je bil slab, navkljub običajno zelo aktivni bazi zasledovalcev (pravilneje zapisano zasledovalk).
objava prvega posta
Objava je bila objavljena na zidu točno opoldne, v terminu ko je na Facebooku veliko uporabnikov. Pol ure kasneje sem isto vsebino posredoval še enkrat, tokrat na nekoliko drugačen način. Objavil sem sliko iz redakcije, kjer Jan pridno tipka v klepetalnici. Odziv je bil neprimerno večji, kljub temu da ni vseboval "poziva k akciji".
objava drugega posta
Razlika med obema objavama je samo v tehniki - obe objavi sta imeli enak namen, skoraj enak čas objave, enak ton pristopa, enako informacijo, poziv k kliku na link klepetalnice. V čem je torej razlika? V prvem postu sem posredoval uradni link spletni strani, kjer je potekal klepet. V drugem, bolj odzivnem primeru pa je bila objavljena slika dogajanja. Druga objava deluje bolj "naravno" in ne tako komercialno uradna kot je bila prva. Na Facebooku je že skoraj pravilo, da se mnogo bolje obnesejo objave, ki na prvi pogled nimajo komercialnega pridiha. Ljudje se na FB namreč niso prijavili, da bi brali plakate, ki ste jih obesili na zidove vaših strani.
Še več nasvetov najdete tukaj - 5 nasvetov za uspeh na Facebooku
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si