Ne gre ravno za revolucijo, a vseeno te rešitve ne gre čisto odpisati
18. 04. 2011
Facebook stran komunicira s svojo bazo uporabnikov preko svojih objav. Če so prožene pravilno in ob pravem času, s pravo vsebino lahko prinesejo velik viralni učinek, ki pripelje še nove uporabnike. A mnogi pogrešajo dobri stari mailing. Tudi to obstaja!
Toda že na začetku je potrebno pogledati resnici v oči - ta opcija ne prinaša večjih rezultatov, saj uporabniki dobijo obvestilo v nekoliko skrit del mailboxa. Prav tako o novem sporočilu niso obveščeni tako kot takrat, ko dobijo nov FB mail. A je vseeno vredno poizkusiti, saj nas stane samo nekaj klikov. Posodobitve/notifications lahko pošljemo iz strani ali dogodkov, ki jih je kreirala FB stran. Do njih pridemo v nadzorni ploči strani (uredi stran -> trženje -> pošlji posodobitev)
Po poslani posodobitvi se le to prikaže v posebnem razdelku vašega sporočilnega sistema, kamor pokukajo na žalost le redki, tako da je odzivnost nizka. Po mojih izkušnjah takorekoč nična. A vseeno, če je opcija na voljo, bi bilo neumno, če je ne bi izkoristili.
Pozor, admini strani imate poseben status in dobite posodobitev neposredno v vaš FB nabiralnik in ste o njem obveščeni. Toda ne veselite se prezgodaj, to velja samo za skrbnike strani, navadni uporabniki tega tretmaja nimajo.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si