Otroci na Facebooku
02. 11. 2012
Otroci so poleg slik prikupnih muckov in dišečih kav verjetno ena najbolj odzivnih vsebin. Seveda pa se moramo zavedati, da so otroci naša svetinja in imamo lahko resne težave pri objavljanju fotografij brez dovoljenja.
Torej je na prvi pogled komunikacija brezplačne revije za mlade starše lahko nekaj najlažjega, saj vsebin kar mrgoli, po drugi strani pa moramo biti pazljivi, da ne prestopimo tanke linije zasebnosti. Tematika je nadvse primerna, mladi starši so radovedni, informacije iščejo predvsem na spletu. Preverimo kako gre na Facebooku reviji, ki jo dobite v vsakem vrtcu in ima tudi svojo spletno stran.
Link: www.facebook.com/mojotrokinvrtec
Timeline: je kombinacija simpatičnih slik malčkov in povezav do zanimivih člankov na spletni strani. Objave so redne, stran počiva samo med prazniki in vikendi. Morda ne bi bilo napak, da stran živela neprestano, saj tudi malčki ne poznajo počitka.
Ocena:
Interakcije: uporabniki sicer reagirajo na objave, tudi faktor "talking about" zadnjega tedna je zavidljiv, glede na tematiko bi pričakoval, da bo interakcij več. Večinoma opažam zgolj objave, ki od uporabnika zahtevajo premalo, ni vpletanja v pogovore, komunikacija je preveč enosmerna. Uporabite potencial dvosmerne komunikacije - vrnilo se vam bo v vseh pogledih, tako v povečanem številu novih uporabnikov kot v večji odzivnosti obstoječih.
Ocena:
Uporabniki: stran je v dobrem letu dobila nekaj čez 1000 privržencev. Kritična masa za uspešen nastop na Facebooku je sicer dosežena, a verjetno so apetiti večji. Prav tako je številčni potencial mladih staršev mnogo večji. Čaka vas še kar nekaj dela.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: jesenska naslovnica z bučo v listju je sicer lepa, a nima kakšne dodatne vrednosti. Profilna slika je verjetno še iz časov starega designa, ko so bile še druge predpisane mere. Sedaj je besedilo kar odrezano. Podobno je z zavihki, ki niso prilagojeni na nove dimenzije časovnice. Škoda, da zaradi takšnih pomanjkljivosti, ki zahtevajo le nekaj malega korigiranja uporabnik ne dobi najboljšega prvega vtisa.
Ocena:
Splošni vtis: očutek imam, da je Facebook stran nekje globoko spodaj na seznamu prioritet. In temu primeren je tudi rezultat. Pljunite v roke, vaši uporabniki bodo cenili vaš trud.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si