Moda in Facebook
04. 07. 2012
Moda je za ženske tisto, kar je za moški del nogomet. Vse to se pozna tudi na Facebooku. Pojavljanje v branži, ki je ljudem blizu je super izhodišče, na nas pa je, da ga dobro izkoristimo.
Priznam, v modi (takšni in drugačni) nisem najbolj “notri”, zato že v naprej opozarjam, da je ta analiza narejena iz laičnega stališča, kar se tiče vsebine. Lahko pa seveda ocenim izvedbo. Pa poglejmo, kako gre trgovini 2nd chance na Facebooku.
Link: www.facebook.com/pages/2nd-chance/68671390878
Zid: Objave so redne, daljših premorov ni. Kakšen dan je morda frekvenca objav že nekoliko previsoka. Uporabniki vas bodo ob pogostih (četudi manjših) prekrških lahko zaradi tega začeli obravnavati kot “spamerje”. Predlagam, da komunikacijo vsake toliko časa razbijete s kakšno vremensko objavo iz sveta mode ali “life style-a”, da angažirate še ostale člane, ki sedaj morda niso aktivni.
Ocena:
Interakcije: Objave, kjer uporabljate poziv k dejanju dosežejo večji učinek, kot objave, pri katerih je tekst suhoparen ali pa ga sploh ni. Sicer je število objav povprečno za aktivno stran, vendar mislim, da bi se z vašo bazo dalo tudi bolje. Sicer pa dobro komunicirate z uporabniki v komentarjih, zelo ažurno in prijazno, predlagam, da si namestite kakšno izmed brezplačnih orodij za obveščanje o interakcijah (nutshellmail.com ali hyperalerts.no), saj dosti ljudi gleda tudi slike za nazaj in je nekaj vprašanj vseeno neodgovorjenih.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: Celotna stran je precej grafična in včasih se zdi, da je vsebina kar malo zapostavljena. Pogrešam kakšen zavihek, ki bi vsaj začasno nadomestil spletno stran. Skrajšajte tudi URL naslov, da boste lahko svojo FB stran lažje promovirali na tiskovinah in drugih medijih.
Ocena:
Uporabniki: Okoli 150 novih uporabnikov na mesec je zelo dobra številka - na žalost ne vidim, ali so uporabniki prišli zaradi nagradne igre ali organsko. Če so prišli organsko so čestitke na mestu. :)
Ocena:
Splošni vtis: Fotografije izdelkov ne delujejo pretirano prodajno, vendar pa bi vseeno predlagal, da k komunikaciji pristopite nekoliko manj formalno. Konec koncev smo se uporabniki na Facebook prišli družit in ne brat prodajnih sporočil. Sicer pa je stran v splošnem dobra, ne pozabite pa na socialne vtičnike za prihajajočo spletno stran.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si