Čeprav to navadno niso kupci z najbolj debelimi denarnicami pa te skupine nikakor ne gre zanemarjati.
12. 09. 2011
Na mladih svet stoji. In Facebook tudi. Čeprav delež starejših uporabnikov narašča zelo hitro pa danes starostna skupina maldih med 13-ih im 25-im letom vseeno predstavlja skoraj polovico slovenskih uporabnikov Facebooka. Čeprav to navadno niso kupci z najbolj debelimi denarnicami pa te skupine nikakor ne gre zanemarjati.
Mladi smo je portal, ki je doma tako na spletu, kot tudi na Facebooku. Poglejmo, kako jim uspeva sinergija teh dveh medijev.
Link: www.facebook.com/MladiSmo
Zid: Komunikacija je redna (2-3 objave na dan) in zanimiva. Vsebin zanimivih za mlade je ogromno, tu problema, da ne bi imeli česa povedati, ni. Je pa treba dodatno pozornost nameniti temu, da izluščimo pleve od semena, kar ni lahko opravilo. Mladim smo gre to odlično od rok. Pogrešam pogostejšo uporabo poziva k akciji.
Ocena:
Interakcije: Glede na število oboževalcev je interakcij kar veliko in se pojavljajo enakomerno glede na objave. Mladi smo skrbijo, da njihova baza ostaja budna, odzivna in vitalna, kar je prvi predpogoj, da je naša stran sploh lahko uspešna, saj vzdržuje visok edgerank, ki je tudi eden izmed elementov virale.
Ocena:
Zavihki: Na strani je zavihek, ki bi odlično opravljal svojo nalogo, če bi le bil nastavljen kot privzeti zavihek na strani. To lahko uredite v osnovnih nastavitvah strani. Ne bo odveč tudi opozorilo, da bo potrebno s 1.10. vse iFrame zavihke gostovati tudi na varni povezavi. Nastavite, preden bo prepozno. Sicer pa gre pohvaliti uporabo Youtube kanala na zavihku. Ste že razmišljali, da bi katero izmed kategorij (na primer napovednik dogodkov) prestavili na iFrame zavihek?
Ocena:
Uporabniki: V desetih dneh, ki so minili od prijave se je strani popolnoma spontano pridružilo 120 novih članov. Verjetno gre za najvišjo rast v celotni zgodovini analiz na tej strani (če zanemarimo tiste, ki smo jih analizirali sredi nagradne igre). Skrivnost leži v dobri komunikaciji in v močni, pa vendar zelo subtilni, opremljenosti spletne strani s Facebookovimi vtičniki. Če vas zanima, kako opremiti stran z vtičniki, ste našli svoj zgled.
Ocena:
Splošni vtis: edina napaka, ki jo alhko pripišem strani je, da premalo pozornosti posveča tehničnemu delu komuniciranja – zavihki in ostali »gadgeti«, ki bi jih mladina lahko s pridom koristila. Opcij, ki se odpirajo tu je ogromno. Brainstorming z ekipo lahko prinese na dan marsikatero dobro idejo. Prepričan sem da, ko se s stranjo naslednjič srečam, le-ta dobi čisto petico.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si