Uporabnik vas je zapustil, vi pa tega sploh niste opazili
09. 01. 2011
Vsi preverjamo koliko imamo dnevno novih privržencev, nekateri delajo celo analize koliko jih je odšlo. Večina pa zanemarja zelo pomebno kategorijo - koliko ljudi je skrilo prikaz vaših objav, a so še vedno vaši "lajkerji". Ti so mrtvi kapital. Imate jih, a jih nimate.
Facebook je za kategorijo komercialnih FB strani zelo izpopolnil prikaz dogajanja na vaši strani. Beleži se v kategoriji Vpogledi (Insights)., ki jo najdete na levi strani, nekoliko nižje od vaše profilne slike. Podatkov ni malo, vse skupaj pa lahko izvozite tudi v excel.
Poleg spremljanja števila novih privržencev v določen časovnem obdobju, je priporočljivo preverjati tudi koliko je takšnih, ki so vas (morda) razočarani nad vašo komunikacijo zapustili. S pomočjo dnevne analize lahko ugotovite, kdaj se je zgodilo večje število odhodov, preverite kaj/kako ste tisti dan komunicirali in tako najdete morebitni razlog za njihovo odločitev.
Pogosto pa je spregledan podatek o tem, koliko vaših privržencev se sicer deklarira kot vaš "lajker", a so skrili prikaz vaših objav na svojih news feedih. Ta množica uporabnikov je še najbolj varljiva, saj je vaš mrtev kapital. Enostavno ne morete do njih. Tudi v tem primeru je pomembna analiza, zakaj so skrili vaše prikaze. Reakcijo lahko primerjamo s tisto na zasebnem profilu, kjer ste skrili objave prijatelja, ki je bil preveč naporen s svojimi posti. Niste prekinili prijateljstva, samo skrili ste ga, saj ne ne želite brati, kaj ima povedati. Preverite po dnevih, s katero aktivnostjo ste dosegli, da ste postali nezanimivi oz preveč naporni.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si