Kavarna Kantina

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Šank je mnogim središče sveta, ne pa nujno tudi na Facebooku

07. 04. 2011



Različnim lokalom, kavarnam in barom Faecbook ponuja odlično platformo za komunikacijo z njihovi strankami in privabljanje teh, ki to še niso. Še posebej, če golo postrežbo spremlja še pestro večerno dogajanje, se da možnosti, ki nam jih Facebook ponuja odlično izkoristiti – od galerij in video posnetkov pa do povabil na različne dogodke.

Pod drobnogledom je koprska kavarna Kantina, ki poleg strežbe pijač svojim gostom ponuja tudi zajtrk in kosila ter zanimivo dogajanje – od koncertov pa do lan partyjev. Občutek, ki ga dobim med pregledovanjem strani je, da se pri kavarni Kantina zavedajo moči Facebooka, vendar pa so vseeno zadržani pri njegovi uporabi. Poleg neredne komunikacije se to na primer kaže tudi v tem, da svoje goste za mnenja usmerjajo na elektronsko pošto, kar je pri komunikaciji na Facebooku korak nazaj. Pohval in graj se ni treba bati, prepričan pa sem, da bo ob prijazni postrežbi, dobri kavi in hladnemu pivu (stavim, da vse to imajo!) prvih več kot slednjih.

Link: www.facebook.com/KavarnaKantina

Zid: objav je malo, v povprečju ena na teden. So neosebne in nimajo poziva k akciji. Večinoma gre za različna obvestila, ki za interakcije niso najbolj primerna, ter “vremenske” objave. Pogrešam predvsem dodajanje fotografij iz dogodkov, ki jih sicer ni malo, in višjo frekvenco objav.

Ocena:

Uporabniki: uporabnikov je relativno malo (385), bolj zaskrbljujoča pa je rast števila uporabnikov – v treh mesecih le slabih 20 na novo povezanih. Razloge lahko iščemo predvsem v premajhni interakciji, majhni kritični masi, ki še ni zadosten pogoj za viralnost, in odsotnosti pozdravnega zavihka, ki nove oboževalce nagovarja k lajkanju strani.

Ocena:

Interakcije: glede na število uporabnikov tudi interakcij ni veliko, po večini pa se med njimi ponavljajo ista imena. Razlog za to je predvsem v objavah, ki nimajo poziva k akciji in premajhna frekvenca le-teh. Oboje je seveda zelo pomemben del NFO. Administratorju strani priporočam, da objave lajka preko svojega privatnega profila in tako postane prvi ambasador strani.

Ocena: 

Zavihki: jih ni. Priporočam, da se uredi vsaj pozdravni zavihek, za prijave na različne dogodke (npr. LAN party, Activity večer) pa uporabnikov ni priporočeno usmerjati na elektronsko pošto, saj jim s tem naložite dodatno delo. Problem lahko rešite z uvozom prijavnega obrazca (ki ga lahko preprosto naredite z Google Docs), preko katerega se tekmovalci prijavijo, ne da bi morali zapustiti Facebook.

Ocena:

Splošna vtis: prisotna je volja za nastop na Facebooku, ki pa ni dovolj. Če na strani sami ne bomo ropotali, tudi ostali ne bodo. Ker je dogajanje v kavarni očitno kar pestro, bi vsebin na strani lahko bilo več, predvsem raznih slik in videov, ki imajo večji efekt od samega teksta. Zastavite komunikacijo v zgodbo in vpletite vanjo tudi vaše Facebook prijatelje. Veliko je odprtega tudi pri dodajanju statičnih vsebin – t.i. tabov. Nizkim ocenam navkjub stran skriva v sebi še ogromno potenciala.

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1