FB notifications za poslovne strani

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

To je lahko zelo velika stvar, morda celo večja kot FB oglasi. In predvsem cenejša ;)

01. 11. 2012



Zadnje čase tekmujemo v tarnanju, kdo bo bolj razočaran nad vidnostjo objav naše strani med našimi FB privrženci. A očitno se vidi luč na koncu Facebook tunela, če bodo nove posodobitve opravičile pričakovanja.

Uporabnik spremlja dogajanje na Facebooku preko dveh kanalov. Prvi je vsem znani osrednji newsfeed kjer se izpisujejo posodobitve v obliki objav njegovih prijateljev in strani, ki jih je "povšečkal". Ker zna biti na newsfeedu hitro nepregledna gneča, Facebook za določitev prioritet vidnosti posameznih posameznih objav uporablja svoj algoritem Edgerank. Če prvič slišite zanj vam priporočam branje na povezavi. In da bo gneča na newsfeedu še večja je Facebook pred kratkim tja postavil še sponzorirane objave.

Torej, če hočete biti opazni morate imeti res kvalitetne in odzivne vsebine (kar lahko stane) ali pa odprete vaš mošnjiček in dodatno izpostavite vaše vsebine preko FB oglaševanja (kar spet stane).

Drugi komunikacijski kanal so posodobitve (notifications) kjer v zgornjem levem delu dobivamo obvestila o tem kdo nas je označil na sliki (kjer nas sploh ni), da smo dobili vabilo na dogodek (ki nas sploh ne zanima), da je nekdo "povšečkal" našo objavo (na katero smo že zdavnaj pozabili) in tako naprej.

Če imamo definirane bližnje (close) prijatelje v posodobitvah dobivamo tudi obvestila o njihovem početju na Facebooku. Da so objavili nov post, zamenjali profilno sliko, objavili video. Naj skrajšam - lahko spremljamo vsak njihov korak na FB. Idealno za vse ljubosumne duše ;)

In po novem bo lahko uporabnik v to kategorijo dodal tudi strani, ki so mu blizu. In bil obveščen o novostih na strani (tudi) preko posodobitev, ki jih je težko spregledati. Je to funkcija, ki bo vrnila nekoliko obledel sijaj Facebook komunikacije? Tu naletimo na dve pomembni točki:

1. Uporabnika moramo najprej prepričati, da nas ne bo samo "povšečkal" ampak bo imel tudi razlog, da nas postavi v izbrano listo najbolj pomembnih novic. Kako odpeljati uporabnikovo miško do tega je že stvar novega zapisa ;)

2. Stati inu obstati (malo sem pod vtisom včerajšnjega Trubarjevega praznika :D) da bomo vidni tudi v posodobitvah. In kako komunicirati, da nas ne bo uporabnik zabrisal ven iz "svete" liste? Pričakujemo lahko, da naša stran ne bo edina na tem seznamu. In če se zgodi nepregledni kaos sredinskega newsfeeda potem ta funkcija izgubi svojo prednost.

A vseeno je lahko to zelo velika stvar, morda celo večja kot FB oglasi. Predvsem pa je cenejša ;)
Zaenkrat še ni podatka, kdaj bodo vse strani dobile novo funkcionalnost. Jo morda vi že imate?



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1