Ko na Facebooku zadiši po žlahtni kapljici
25. 10. 2013
Včasih me malo zaskrbi, kaj si bodo ljudje mislili o meni - če pogledate moj zasebni FB profil boste na časovnici hitro našli kakšen kozarec piva. Tudi vinu težko rečem ne in ko sem izbiral med prijavami je bila odločitev za današnjo analizo logična ;)
Mimogrede, da ne bo napačnih zaključkov, ta tekst je resda nastal v lokalu, a na mizi je bikova modro rdeča pločevinka s krili in ne alkohol. Ta je rezerviran za večere ;) A bo debata vseeno tekla o žahtni kapljici, ki je doma v Ljutomersko-Ormoških goricah. Kot so zapisali na njihovi FB strani gre za eno od najboljših vinorodnih pokrajin na svetu. Ste pripravljeni, da stopimo v njihovo vinsko, pardon Facebook klet? Pojdimo!
Povezava: www.facebook.com/JeruzalemOrmozKlet
Časovnica: Je lepa. Enostavno ne najdem bolj primernega izraza. Večino vsebin predstavljajo avtorske fotografije (če še niste, čimprej pojdite s takimi fotkami na Instagram), beseda pa seveda teče o vinu in njegovih zgodbah. Poglejte si njihovo časovnico, človek ne more da ne bi postal žejen. Edino frekvenco objav bi jaz nekoliko zvečal. Sedaj je nov post vsake dva dni. Če ni dovolj vsebin je to sicer OK, bolje malo dobrih, kot veliko slabih vsebin - a bi z večjo dinamiko še povečali prepoznavnost. Pohvale za lepo izpopolnjeno zgodovino podjetja na časovnici. (Pre)redki izkoriščajo to možnost dodajanja vsebin za nazaj.
Ocena:
Odziv: Talking about this faktor zadnjega tedna je sicer soliden glede na teoretični doseg FB strani, a je lahko varljiv. Našel sem kar nekaj uspešnih postov, ki so dosegli veliko stopnjo interakcij. Sploh kadar se je od uporabnikov zahteval feedback. Opazno je, da je bila baza uporabnikov zgrajena organsko in da so fani ljubitelji dobre kapljice, hrane in vašega vinorodnega okoliša. Priporočam še malo več še več fotografij in še več vpletanja uporabnikov v komunikacijo.
Ocena:
Uporabniki: morda se bo kdo zapičil v tega dobrega tisočaka fanov in zamahnil z roko, a sam imam raje 1.000 odzivnih uporabnikov, ki sodelujejo v vsebinah, komunicirajo, kot 10.000 mrtvakov, ki jih ne more nič premakniti. Seveda bi lahko bila številka večja, a kvantiteta pač ni vse. Je pa nekaj ;)
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: dobro rešena kreativa z zavihki za arhiv, recepte in nagrade - med zavihke so dodali kar obstoječe FB galerije. Profilka in cover sliki sta pa itak top. Bravo!
Ocena:
Splošni vtis: je odličen. Okusi življenje je slogan strani in administratorji so slogan odlično prelili v Facebook kozarec. Človek bi si kozarec Laškega rizlinga kar zaželel ta trenutek zraven računalnika. Mimogrede, dodajte link do vaše www strani še kar v kratek opis (about) strani - s tem povečate možnosti, da bo kdo odsrfal tudi na spletno stran, če bo link bolj opazen. Sedaj ga v opisu nekje globoko v notranjosti strani nihče ne najde. Čestitam za dobro delo in na zdravje!
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si