Naj mala hišica velika hiša postane
05. 04. 2013
Slovenski Facebook je poln malih zgodb o uspehu. Ta platforma je kot ustvarjena za kreativne začetke, ki ob zagonu nimajo sredstev za klasično oglaševanje. Danes je pod(na) moj monitor prišla ena od takšnih zgodb.
Petra in Nadja sta mladi ustvarjalki. Poleg tega, da sta si že obe ustvarili družino vedno najdeta še čas, da ustvarjata. Malo za hec, malo zares, predvsem pa za dušo in iz srca. Za vse prijatelje, sorodnike, znance in fene,....prav za vsakega se bo nekaj našlo. Petra najraje ustvarja s servietno tehniko, izpod Nadjinih rok pa prihaja krasen nakit in ljubki mošnjički iz blaga. Predvsem pa so njuni izdelki unikatni in presenečajo s svojo raznolikostjo.
Tako je zapisano na njuni Facebook strani. Preverimo kako poteka njuna komunikacija.
Link: www.facebook.com/pages/Hi%C5%A1ica-pri-Petri-in-Nadji/497434780312608
Timeline: Časovnica je res pisana, polna fotografij izdelkov. Objave so v zadnjih dneh pogoste in zanimive. A imajo nekaj pomankljivosti. O njih nekoliko nižje.
Ocena:
Interakcije: so, a bi jih bilo lahko več, navkljub mali številki uporabnikov in relativni mladosti same strani. Nekaj delate narobe. Odgovor prihaja po oglasih, pardon v naslednji vrstici ;)
Ocena:
Uporabniki: stran je stara manj kot en mesec in temu primerna je tudi številka. A za začetek je to ravno prava publika, ki lahko pripelje še nove uporabnike. A je potrebno nekoliko popiliti objave. Priporočam, da objavljate posamezne slike, ne fotogalerij. Oziroma slike postopoma dodajate v fotogalerije. Nujen je tudi vsaj opisni tekst pri fotkah, še bolje pa če besedilo kliče k dejanju. Vam je všeč, kaj pravite, bi imeli,.... so samo osnovne iztočnice. Ob interakcijah vaših fanov se bodo vaše vsebine razširile še naprej na njihove prijatelje in število uporabnikov se bo začelo povečevati.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: zgolj bazična postavitev, tako naslovne in profilne slike. Posebnih zavihkov ni. Škoda. Zakaj ne bi za naslovno sliko raje kot pomladno polje postavili sliko vaši izdelkov? Za zavihke je morda reš še malo prezgodaj, kasneje pa velja razmisliti o kakšni mali virtualni spletni trgovini na Facebooku. Ali pa vsaj ceniku?
Ocena:
Splošna ocena: Za začetek odlično, vidno je da Petra in Nadja uživata v svojem delu. Morda bi lahko to edino malo bolj delili z avditorijem. Pogrešam vajini sliki, pogrešam slike med delovnim procesom, zanima me o čem razmišljata. Spustita nas še malo bližje.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si