Otroci na Facebooku so ena najbolj klikanih vsebin
26. 07. 2011
Trenutki družinske sreče, ko se nam pridruži nov član ali članica so nekaj, kar si želimo ovekovečiti za vedno. Če smo spretni in imamo na voljo pravo opremo bomo to storili sami, če nimamo fotografske žilice (ali pa bi radi fotografije na profesionalnem prodročju) pa lahko to skrb še vedno prepustimo strokovnjakom. In kje jih najti? Oni najdejo nas - na Facebooku!
Danes se bomo posvetili analizi strani fotoSTUDIO.si. Pred časom ste lahko brali analizo podobne strani Polonabartol.com in glede na to, da gre za strani z zelo podobno vsebino bodo primerjave seveda neizbežne.
Povezava: www.facebook.com/fotostudio.si
Zid: Objave so na strani FotoSTUDI-a bolj pogoste, vendar so vsebinsko različne od Poloninih. Medtem ko Polona več prostora namenja svojemu delu pa se na zidu današnje strani pojavlja več strokovnih vsebin, obvestil za uporabnike, vremenskih objav. Najdemo pa tudi tu veliko vpogledov v zakulisje dogajanja. Komunikacija je odlična, vendar pa bi uporabniki verjetno želeli večkrat videti, kako dobri ste v svoji profesiji. Slike srčkanih otrok utegnejo poleg tega biti zelo viralne, seveda če imamo dovoljenje staršev za njihovo objavo.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je na splošno manj, kot na Polonini strani, najbolj je to opazno pri objavljenih fotografijah. Ker je teh na strani FotoSTUDI-a manj, kot pri Poloni, je razlika precej očitna. Poskusite izboljšati vsebino in ne pretiravajte z mini nagradnimi igrami, saj utegnejo imeti le-te tudi negativen učinek, če jih uporabljamo prevečkrat. V bazo fanov namreč prihajajo uporabniki, ki jih vaše delo niti ne zanima, bolj so jim pomembne nagrade.
Ocena:
Zavihki: Pristajalni zavihek je ličen in odlično opravlja svojo funkcijo – nagovor novih obiskovalcev naj postanejo oboževalci. Na drugem zavihku se nahajajo pravila nagradne igre za natečaj, ki je potekal v tem mesecu. To je načeloma čisto dovolj, pa vendar lahko pri Poloni opazimo, kako lahko zavihke uredimo precej bolj celostno.
Ocena:
Uporabniki: tako kot na Polonini strani, je tudi na strani FotoSTUDIO rast uporabnikov zelo hitra. Tudi oni so se poslužili nagradnega natečaja, ki ga spremlja še nekaj mini nagradnih iger. V obdobju po nagradni igri predlagam, da se pri komuniciranju še posebej potrudite. Tako boste vašo bazo ohranili pri življenju ter na svojo stran pridobili tudi tiste uporabnike, ki so sicer prišli samo zaradi nagrade.
Ocena:
Splošna ocena: podobnost med obema stranema ni samo v poslu, s katerim se ukvarjajo adimistratorji. Tudi komunikacija se ne razlikuje tako zelo. Polona je sicer v rahli prednosti, vendar so razlike res samo v podrobnostih. Malo popravkov tu in tam in tudi stran FotoSTUDI-a čaka svetla Facebook prihodnost. Morda samo opazka čisto na koncu, previdno pri nagradanih igrah s klasičnimi FB funkcijami (izbor fotografij, lajkov, komentarjev,.....), lahko se zgodi, da zaradi malenkosti izgubite stran v primeru prijave. Se še spomnite kaj se je zgodilo Radiu 1? Priporočam izdelavo podobne mini aplikacije, kot jo ima v teh dneh Toper.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si