FIDA

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Če hočete imeti kvalitetne uporabnike, potem z njimi temu primerno komunicirajte

14. 08. 2011



Športni navdušenci so zelo močna skupina, saj združujejo tako profesionalne in amaterske športnike, kot tudi tiste, ki so športu najbližje na domačem kavču pred televizorjem. In kar je še pomembnejše – ne gre samo za veliko skupino, ta skupina je ob enem precej glasna in aktivna tudi na družabnih omrežjih.

Temelji za uspešno komunikacijo strani, ki jo analiziramo danes so torej položeni že sami po sebi. Ali bo na njih rasla neugledna zelenica ali pa stadion za več tisoč ljudi pa je odvisno predvsem od adminov. Pa poglejmo, kako kaže slovenski športni blagovni znamki FIDA.

Povezava: www.facebook.com/fidasports

Zid: Nova objava se prikrade na zid uporabnikov približno vsak drugi dan – ni preveč, niti premalo. Seveda je rdeča nit šport, znotraj celotnega konteksta pa so odlično vrinili tudi nekaj mini nagradnih iger. Vse objave vsebujejo kratek komentar in so opremljene s pozivom k akciji. Vsi elementi učinkovite komunikacije so torej tu.

Ocena:

Interakcije: Število interakcij je močno odvisno od motivacije uporabnika. Na žalost na zidu FIDE visoko število interakcij doživljajo le objave s patriotsko konotacijo ter tiste, ki uporabniku obljubljajo nagrado. Ostale objave pa dosežejo do 10 interakcij, kar za tako veliko bazo ni posebno velik dosežek. Baza uporabnikov ni mrtva, vaše objave so jim sicer vidne, vendar pa število njihovih interakcij ni zadostno. Zakaj je temu tako pa malo kasneje.

Ocena:

Zavihki: Zavihki na strani so odlično urejeni. Zavihek dobrodošlice predstavlja znane obraze, ki stojijo za blagovno znamko, preko česar se uporabniki z njo lažje poistovetijo. Morda zaradi velikih dimenzij in obilice teksta uporabnik izgubi primarni focus tovrstnega zavihka - da pritisne "všeč mi je". Dobro je na strani uporabljen tudi Youtube kanal. Predstavitev kolekcij je narejena zelo lepo in pregledno. To je zavihek, ki bi si ga marsikateri slovenski Facebook brand lahko vzel za zgled.

Ocena:

Uporabniki: V zadnjih dveh tednih je rast kljub konstantnim mini nagradnim igram zelo nizka, na novo se je pridružilo le okoli 70 novih članov. Predlagam, da se bolj poslužujete spontanega virala in da število nagradnih iger nekoliko omejite. Tako boste na stran dobili kvalitnejše uporabnike, ki bodo tudi veliko bolj aktivni. Več kot bo od njih povratnih informacij, bolje boste lahko delali.

Ocena:

Splošna ocena: čeprav strani ne morem oceniti slabo, pa ji do perfektnosti manjka še nekaj dela. Količino nagradnih iger bi bilo dobro zmanjšati, saj trenutno zasedajo preveč prostora na zidu in nimajo želenega efekta. Prav tako se izpostavljate nevarnosti, da vas zaradi tovrstnega početja prijavi kakšen konkurent ali nezadovoljni FB uporabnik, ki je računal na nagrado, pa mu žreb ni bil naklonjen. Izvedba nagradnih iger na zidu strani ni dovoljena (FB pravila o nagradnih igrah). Naj vam bo višja prioriteta kvaliteta baze, ne pa sama številka uporabnikov. Gre za trgovino s specifično športno opremo, ki nikakor ni primerna za široke množice. Poiščite ljudi, ki jim šport pomeni toliko, da so pripravljeni odšteti tudi kakšen evro več za opremo in nagovorite njih. Zagotovo se bo ta taktika bolje poznala tudi na kupčku v vaši blagajni.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1