Kdor prej pride, prej melje
27. 07. 2011
Medtem ko pri Googlu še mečkajo z lansiranjem poslovnih profilov, so pri Facebooku postavili pravo virtualno svetovalnico, kako se lotiti poslovnega nastopa na njihovem omrežju.
Odprli so specializirano podstran www.facebook.com/business na kateri dobimo ekspresni pogled na vse možnosti, ki jih Facebookova platforma nudi za poslovno komunikacijo s potencialnimi 750 milijoni uporabniki tega modrega omrežja. Na zelo pregledni in enostavni strani lahko preletimo vse možnosti, od začetne postavitve strani, kako jih oglaševati, na njih komunicirati, kaj pomenijo "sponzorirane zgodbe" in kako dodate FB vtičnike na spletne strani ter izkoristite moč FB aplikacij. Kratko, jedrnato, učinkovito in podkrepljeno s praktičnimi primeri.
Stran, ki bo zagotovo zanimala tudi že izkušene FB mačke, je kot velik svetlobni znak, ki poizkuša privabiti vse poslovne subjekte, ki še vedno cincajo z odločitvijo ali se spustiti v vode družabnih omrežij (da, takšni še vedno obstajajo). Mark Zuckerberg verjetno želi na ta način hoče pobrati čim več strank - preden pride Googlov mlinar (beri: g+ poslovne strani). Tudi v svetu družabnih omrežij velja star slovenski pregovor "kdor prej pride, prej melje". Ni pa nujno, da bo prej zmleta moka tudi bolj kakovostna ;)
Če se vam ne da prebrati preko 200 člankov na moji strani www.matejspehar.si ali brskati po zgodovini zidu FB strani Kako uspeti na Facebooku, je lahko tole dobra bližnjica, da na hitro spoznate možnosti, ki jih ponuja najbolj popularno družabno omrežje na svetu.
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si