Pri Zucku so zagnali pravo ofenzivo prepričevanja oglaševalcev
27. 08. 2012
Lahko sicer, da se motim, a do sedaj ni Facebook še nikoli izdal uradne infografike. No, vse je enkrat prvič. Oglaševalcev ni nikoli dovolj. Toda tu je morda na mestu vprašanje: koliko oglasov in nadležnih aplikacij še lahko prenesejo uporabniki?
Z vstopom na borzo se je na Facebook zgrnila temna senca visokih pričakovanj delničarjev. In Zuckerberg je že zdavnaj požrl besede, ki jih je zabrusil svojemu prvemu poslovnemu partnerju Saverinu, ko je slednji hotel majhno študentsko omrežje The Facebook prepresti z benerji. Mark je prepovedal kakršnekoli oglase na omrežju. A kje je že leto 2004 ?
Danes je drugače, Facebook je največje omrežje na svetu in oni postavljajo pravila igre. In s podatki, ki so navedeni spodaj si to res lahko privoščijo. Skoraj milijarda uporabnikov po celem svetu, od tega jih več kot polovica uporablja FB tudi preko mobilnih naprav. Kar 58% se dnevno logirana na omrežje, v povprečju pa mesečno preživijo na Facebooku kar 6 ur in pol. Oglasom se ne da skriti, na uporabnike prežijo tako v namizni, tablični in telefonski inačici aplikacije.
A nekaj se je v teh letih spremenilo. Žal ne na bolje. Facebook vedno bolj postaja omrežje za oglaševalce, vedno manj za uporabnike. In ko uporabnikov ne bo več (toliko) bodo odšli tudi oglaševalci.
vir infografike: Facebook.com
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si