Facebook: Kako meriti učinkovitost dela?

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Statistično orodje, ki meri učinkovitost aktivnosti v družabnem omrežju

22. 09. 2011



Facebook je postal uveljavljen marketinški kanal tako za mala in srednja, kot tudi za večja podjetja. Glavna težava, s katero se podjetja in agencije srečujemo pri vključitvi družbenih omrežij v marketinške aktivnosti, je merjenje učinkovitosti našega dela.

Doslej so si slovenska podjetja lahko pri svojem delu pomagala s statističnim orodjem DruzabnaOmrezja.si, sedaj pa je lansirana mednarodna stran za merjenje uspešnosti komuniciranja blagovnih znamk na tem največjem družabnem omrežju – www.socialnumbers.si. Le-ta omogoča primerjavo podatkov na globalni ravni.

Stran je lansirana v sodelovanju z vodilno hrvaško agencijo za družabna omrežja iSTUDIO in slovensko digitalno agencijo MatejSpehar.SI. Socialnumbers je naslednik portala www.druzabnaomrezja.si, ki že nekaj časa nudi vpogled v lokalne statistike Facebook strani največjih blagovnih znamk in njihovo primerjavo s konkurenčnimi stranmi. Na www.druzabnaomrezja.si smo lahko spremljali dnevno, tedensko in skupno rast števila oboževalcev na straneh slovenskih blagovnih znamk, kot tudi kakovost interakcije FIR (Fan Interaction Reach), poleg tega pa smo lahko na tem portalu preverili kakovost dela agencij, ki skrbijo za komunikacijo na posameznih Facebook straneh.

Danes so vsi regionalni portali združeni pod imenom www.socialnumbers.com in tako postajajo del globalne zgodbe, katere cilj je omogočiti primerjavo blagovne znamke s katerokoli drugo, ne glede na državo ali kategorijo. Portal bo še naprej omogočal statistike na lokalni ravni, z novim sistemom pa bo mogoče te statistike vključiti v širšo sliko. Portal se želi uveljaviti tudi kot relevanten vir za rangiranje spletnih agencij v svetovnem merilu in omogočiti preboj mladih regionalnih IT in spletnih podjetij na globalno prizorišče.

Novosti, ki ji prinaša portal Socialnumbers.com, glede na prejšnjo različico so:

  • nov, naprednejši design
  • prilagajanje pregleda podatkov glede na državo (Slovenija, Hrvaška, Avstrija, Srbija, BiH ter Makedonija)
  • seznam najboljših objav na strani in v posamezni državi
  • primerjava s konkurenčnimi stranmi - ne glede na to, kdaj so bile vpisane v sistem
  • primerjava s konkurenčnimi stranmi izven Slovenije
  • prikaz najboljših medijskih portalov glede na število povezav objavljenih na Facebooku (viralnost objav)

Vpogled v kvaliteto interakcij, ki jih uporabniki ustvarijo na Facebook strani, je izjemnega pomena - bolj kot samo število uporabnikov. Pomembna je njihova vpletenost v odnos z blagovno znamko in zaupanje, ki izhaja iz kvalitetne komunikacije na družabnih omrežjih. Le od kvalitetnih uporabnikov lahko na dolgi rok pričakujemo pozitiven ROI.

Pred nami je novo poglavje - piše se na www.socialnumbers.si



Follow Me on Pinterest

Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)








1

1