od pravih do virtualnih zidakov
22. 09. 2011
Nekatere blagovne znamke imajo velik potencial za uspeh na družabnih omrežjih (če gledamo samo po številu oboževalcev), druge manjšega, spet tretja pa nikakor niso primerne za nastop na Facebooku. Najpomembnejša stvar pred začetkom komuniciranja je, da si postavimo jasne in dosegljive cilje. Če bomo z glavo letali previsoko bo pristanek na tla lahko zelo trd. Z definirananimi cilji se izognemo razočaranju, ki lahko sledi v opustitev spletne strani ali pa zanemarjanje težko pridobljenih oboževalcev.
Nepremičninska agencija ni nujno med kandidati z visokim potencialom na Facebooku. Vendar številčnost baze ni vse, pomemben je še marsikateri drug dejavnik. Poglejmo, kako gre strani Atrium nepremičnine d.o.o.
Link: www.facebook.com/atrium.nepremicnine
Zid: objave so redne, v povprečju ena na dan ali dva, kar naj bi veljalo za idealno razmerje. Razmerje v prid vremenskim objavam je odlično, prav tako se pojavlja veliko vsebin, ki odpirajo pogled v zakulisje dogajanja. Kar pogrešam je več neprodajnih vsebin iz področja napremičnin, nasvetov, na kaj biti pozoren pri nakupu, birokraciji, kako si urediti kredit, kakšni so trendi v nepremičninskem svetu, ipd. Eden izmed pogostejših razlogov za odhod oboževalca iz strani je prav nerelavantna vsebina, zato se poskusite držati rdeče niti.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je malo in večinoma prihajajo od istih oseb, ostala baza pa spi. Pa vendar nekatere objave dosegajo visoko število interakcij. Analizirajte te objave, poiščite njihov skupni imenovalec in ga uporabite v komunikaciji v prihodnje. Poleg tega svetujem, da objave opremite s pozivom k akciji. Glede na stanje baze ne bi bilo napak razmišljati tudi o manjši nagradni igri, ki bi poživila dogajanje.
Ocena:
Zavihki: Na strani sta dva zavihka, ličen zavihek dobrodošlice, ki je že gostovan tudi na https povezavi (pohvalno!) in pa Youtube kanal, kjer so videoogledi posameznih nepremičnin. Super ideja, ti vide-i naj svoje mesto vsake toliko časa najdejo tudi na zidu. Na zavihke bi sicer lahko dodali še top ponudbo ali pa iskalnik nepremičnin.
Ocena:
Uporabniki: V zadnjih 20-ih dneh se je strani na novo pridružilo 14 novih uporabnikov, kar je v splošnem sicer majhna rast, vendar pa glede na velikost osnovne baze in potencial branže na Facebooku ni zelo daleč od neke solidne rasti. Popravite napake v komuniciranju in nekoliko oživite bazo z nagradno igro pa bi se številka morala vzdigovati hitreje.
Ocena:
Splošni vtis: relativnost je še kako doma tudi na Facebooku. Stvari, ki sem jih danes ocenil z dobro oceno bi v kakšni drugi analizi komajda dosegli pozitivno oceno. Naše želje, potrebe in cilji na družabnih omrežjih se razlikujejo od strani do strani. Marsikdo bo vihal nos nad bazo 500-ih članov, spet drugemu pa tako velika baza aktivnih ljudi lahko predstavlja velik dosežek. Pomembno je le to, da zgoraj našteto usladimo z realnimi možnostmi, ki nam jih ponuja Facebook.In temu prilagodimo strategijo.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si