Medtem, ko čakam, da se spremenijo poslovne FB časovnice me je s spremembo razveselil Twitter
24. 04. 2014
Zanimivo je spremljati kako omrežja pobirajo ideje in funkcije od drugih. No zadnje čase so si podobni tudi po izgledu. Na začetku meseca je spremembe napovedal Twitter in postal na prvi pogled skoraj identičen večjemu Facebooku.
Omrežje, ki je na začetku baziralo zgolj na osnovnih 140 znakih sporočila postaja vedno obilnejše. Osnovna funkcionalnost je na srečo ostala nedotaknjena, a vseeno ponuja vedno več. In postaja vedno bolj atraktivno tudi po izgledu, a ne izgublja svojega osnovnega poslanstva: da je hitro, preprosto in pregledno. Seveda potem, ko se ga navadite ;)
Kaj je novega? Predvsem so prenovili prikaz lastnega uporabniškega profila. V zgornjem delu je z veliko naslovno sliko skoraj klon Facebookove časovnice. Vaši tviti, ki so dobili več interakcij ostalih uporabnikov so sedaj bolj poudarjeni (večji fonti). Če bi radi kakšen vaš tvit še posebej poudarili, ker ste na kakšno modrost še posebej ponosni ga lahko pripnete na vrh (še ena funkcija, ki nam je znana iz FB).
Mimogrede, skoraj sem že pozabil kdaj sem pristal na Twitterju. Bilo je junija 2009, torej bom v kratkem praznoval že 5 let tvitanja. Hvala vsem 3172 sledilcem, ki me še vedno niste odsledili.
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si