Twitter je postal (skoraj) Facebook

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Medtem, ko čakam, da se spremenijo poslovne FB časovnice me je s spremembo razveselil Twitter

24. 04. 2014



Zanimivo je spremljati kako omrežja pobirajo ideje in funkcije od drugih. No zadnje čase so si podobni tudi po izgledu. Na začetku meseca je spremembe napovedal Twitter in postal na prvi pogled skoraj identičen večjemu Facebooku.

 

Omrežje, ki je na začetku baziralo zgolj na osnovnih 140 znakih sporočila postaja vedno obilnejše. Osnovna funkcionalnost je na srečo ostala nedotaknjena, a vseeno ponuja vedno več. In postaja vedno bolj atraktivno tudi po izgledu, a ne izgublja svojega osnovnega poslanstva: da je hitro, preprosto in pregledno. Seveda potem, ko se ga navadite ;)

Kaj je novega? Predvsem so prenovili prikaz lastnega uporabniškega profila. V zgornjem delu je z veliko naslovno sliko skoraj klon Facebookove časovnice. Vaši tviti, ki so dobili več interakcij ostalih uporabnikov so sedaj bolj poudarjeni (večji fonti). Če bi radi kakšen vaš tvit še posebej poudarili, ker ste na kakšno modrost še posebej ponosni ga lahko pripnete na vrh (še ena funkcija, ki nam je znana iz FB).

Mimogrede, skoraj sem že pozabil kdaj sem pristal na Twitterju. Bilo je junija 2009, torej bom v kratkem praznoval že 5 let tvitanja. Hvala vsem 3172 sledilcem, ki me še vedno niste odsledili.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1