Prepričajte (že skoraj) prepričanega

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Mali trik, ki vam lahko pripelje novega FB privrženca

22. 07. 2014



Ste že kdaj preverili kdo všečka objave na vaši poslovni FB strani? To niso nujno samo vaši fani. Če objavo na vaši poslovni časovnici delite tudi preko drugih kanalov (zasebnih profilov, drugih FB strani ali pa imate objavo sponzorirano) je velika možnost, da so všeček pustili tudi uporabniki, ki niso vaši fani. Pa bi lahko bili, kajne?

 

In od njih vas lahko loči samo en klik! Kliknite na seznam vseh, ki so povšečkali vaš post. FB vam bo poleg spiska imen dodal tudi ali so tudi fani vaše strani ali ne. In pri tistih, ki to niso imate gumb za pošiljanje vabil. Izkoristite ga!

Velika verjetnost je, da vas uporabnik pozna, očitno so mu všeč vaše vsebine, le vaš fan (še) ni. In danes vsak fan šteje, kajne?

primer povabila na FB stran

Pozor - povabilo bo uporabnik dobil samo, če sta z adminom FB strani tudi FB prijatelja. V nasprotnem primeru povabila ne bo dobil, klub temu, da ste ga poslali.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1