Infiniti Studio

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Preverimo kako se na Facebooku obnesejo kreativici!

05. 09. 2012



Oblikovalski studio bi moral pokati po šivih od kreativnih akrobacij. Še ena kategorija kjer je Facebook lahko neomejeno igrišče za igranje z domišljijo.A kaj se zgodi, ko beseda meso postane?

Infiniti Studio komunicira svoje storitve in potencial preko največjega omrežja na svetu. Fotografije, video produkcija, oblikovanje promocijskih materialov, zasnova celotne grafične podobe, pravi oblikovni multipraktik z mnogimi nastavki. Kako informacijo o svojem delu prenesti na zaslon obstoječih in novih, potencialnih naročnikov? Morda še bolj pomembno - kdo je sploh ciljna publika komunikacije? Preverimo kako se na Facebooku obnesejo kreativici!

Link: www.facebook.com/InfinitiStudio

Timeline: od zapisanih modrosti brihtnih buč, preko Josipa Broza Tita, Salvadorja Dalija, do oglasa na svetlečem zaslonu na Subičevi cesti. Malo mešano na Facebooku. Zanimiv kolaž fotografij, prebliskov in samogovorov. Objave niso stalnica ne po vsebini, ne po frekvenci prikazov. Kar ni nujno slabo, a vseeno se ne morem znebiti občutka, da ko pade pade. Včasih na plodna, včasih na trda tla.

Ocena:

Interakcije: bolj minimalne, čemur botruje predvsem premajhna baza uporabnikov. Najde se nekaj biserov (provokacijo z Titom vedno vžge) a je morda na mestu vprašanje kaj ima nekdanji vrhovni poglavar skupne države z oblikovalskim studiem? Večina objav pa je s strani uporabnikov spregledana. Pogrešam vsebine iz zaodrja; kdo dela v studiu, kakšne so priprave na fotografske seanse, making of video, kako izgleda končni logotip in kakšne so bile njegove variacije preden je dobil zeleno luč. Vsebin je res lahko veliko, s pravo strategijo pa bi prišle tudi interakcije.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: morda bi lahko bila kovačeva kobila vseeno malo manj bosa. Glede na branžo v kateri je podjetje sem pričakoval več. Mimogrede, gumb "všeč mi je" mora čimpreje izginiti iz naslovne slike. Tovrstno pozivanje k lajkanju je s strani Facebooka prepovedano. Kaj pravite na zavihek kjer bi bil kratek grafični prikaz vaših refenčnih del/izdelkov ?

Ocena:

Uporabniki: Trenutno jih je 170. V dveh letih. Da se začne na strani dogajati je potrebno vsaj 1000 aktivnih fanov. Dokler ni dosežena kritična masa je otežena komunikacija, ni pravega feedbacka. Kako priti do njih? Načinov je več, v vašem primeru morda ni slaba ideja izvedba preproste nagradne igre na posebnem zavihku, kjer z malo programiranje naredite mini kviz, zmagovalcu obljubite vaše storitve. Investirate še kakšnih 100€ v FB adse za razširitev glasu o dogajanju na vaši FB strani in v nekaj dneh ste lahko na 1000 uporabnikih.

Ocena:

Splošni vtis: Volje očitno ne manjka, kreativno razmišljanje pa je večinoma usmerjeno k rednim naročnikom. Kar je v redu, stranke so prve. A tudi na potencialne stranke na Facebooku ne gre pozabiti. Na koncu samo še preblisk - v sekcijo about dopišite vašo spletno stran in/ali mail tako da bo vidna že na časovnici. Redki so tisti, ki kliknejo na "about" da bi našli vaše kontaktne podatke.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.



Sorodni prispevki:






1

1