Pričevanja

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Golica TV - 20.000 uporabnikov
Odziv na nov pristop je nad vsakimi pričakovanji, saj smo samo v 3 mesecih na Facebooku dobili preko 15.000 oboževalcev.

30. 01. 2011

Na Golica TV smo se odločili, da sledimo sodobnim trendom komuniciranja in smo v letu 2010 uspešno lansirali tako spletno kot Facebook stran.

preberite več

Špas teater - 12.000 uporabnikov
Povratne informacije gledalcev naših predstav so zelo pomembne, saj nam pomagajo pri nadaljnem delu

25. 01. 2011

Špas teater se je letos spomladi za promocijsko podporo naše predstave DO NAZGA! odločil tudi za komunikacijo preko novih, družabnih medijev.

preberite več

Notpadu Lajv - 25.000 uporabnikov
Sodelovanje z Matejem priporočamo vsem podjetjem, ki želijo skozi učinkovit pristop narediti svojo blagovno znamko prepoznavnejšo na spletu

22. 01. 2011

Matej se je pridružil spletni ekipi v samem začetku kampanje in s svojimi izkušnjami kvalitetno svetoval, upeljal nove akcije in samoiniciativno pomagal pri interakciji s simpatizerji.

preberite več

Big Bang - 22.000 uporabnikov
Število vseh, ki jim je Big Bang »všeč«, potrjuje, da smo izbrali pravo pot.

21. 01. 2011

Z Matejevo pomočjo smo tudi v Big Bangu uspešno osvojili področje družbenih omrežij. Njegove usmeritve so se kot izjemno koristne izkazale še zlasti na začetku poti, saj smo se s tem izognili določenim napakam, ki bi nas kasneje omejevale pri nadaljnjem razvoju in uporabi Big Bangove Facebook strani

preberite več

Gušti - 3.000 uporabnikov
Pomembno je le ENO- pravilno komuniciranje! Pravilno komuniciranje lahko vsakogar priplje do želenih ciljev in uspehov.

30. 12. 2010

S pravo komunikacijo preko teh omrežij ima vsak človek, družba, firma, kulturna organizacija, ... možnosti ozaveščanja, spodbujanja, informiranja o sebi in to brez kakršnih koli prevelikih naporov in na koncu tudi stroškov.

preberite več



Nazaj   1   2  




1

1