Na Facebooku so čustva uporabnikov vaš največji potencial.
02. 02. 2011
Včeraj se je začel spopad med norveško letalnico Vikersund in ponosom slovenskega športa, Planico. In slovenski narod na FB se je zbudil. Kaj se lahko iz tega naučimo? Na družabnih omrežjih so glavna čustva!
Se spomnite zgodbe izpred kakšnih dobrih 14 dni nazaj, ko je Rok iskal svojo izgubljeno sestrico, ki so mu jo pred mnogimi leti odvzeli v sirotišnici? V enem dnevu se je stran napolnila s 6.000 in več uporabniki Facebooka, ki so hoteli pomagati. Ker admin domače naloge ni opravil temeljito in je v njegovi zgodbi zevalo nekaj lukenj, je bila štorija zelo hitro razkrinkana in vse skupaj se je končalo v prej kot 24 urah. Stran je bila umaknjena. Poanta pa je bila vseeno dokazana - ne nagradne igre, ne viralne aplikacije, ne zveneče blagovne znamke -> čustva so tista, ki delajo čudeže na Facebooku.
Včeraj se je zgodba ponovila v drugačni obliki. V medije je prišla novica, da nam iz daljnega norveškega Vikersunda napovedujejo spopad! Ne v obliki športnega tekmovanja, dotaknili so se svetinje slovenskega športa - Planice. Objekta v dolini pod Poncami, skakalnico, na katero je ponosen vsak Slovenec, različne kalvarije glede upravljanja z objektom in okolico, pa spremlja zelo čustveno. A dokler se to dogaja v naši državi, ki je kot malo večja vas, to ni nič posebnega. Slovenci se pregovorno ne znamo zmeniti med sabo. Toda ko so nas grdo pogledali Norvežani, se je prižgal alarm najvišje stopnje.
Nisem sicer čisto prepričan kdo je začel. Za razliko od naših medijev, Norvežani pravijo, da smo rokavico prvi vrgli mi.
Objava na Facebook strani Vikersund
Pa to niti ni pomembno. Pustimo ob strani tudi vprašanje, ali gre za premišljeno PR akcijo, ki bi povečala bazo oboževalcev Planice, ravno pravi čas pred prireditvijo, ali gre za neverjetni splet naključij, ki je sprožil viralni efekt. Dejstvo je neizpodbitno - na Facebooku čustvena zgodba dela velike premike. In Slovenci, kljub nizki morali v državi, še premoremo dovolj patriotskega duha, da nas združi in premika mejnike. V enem dnevu se je FB strani pridružilo preko 10.000 novih uporabnikov.
Like za FB stran Planica FIS World Cup Ski Jumping
Imate vi kakšno podobno zgodbo, ko vam je uspelo čustva vplesti v vašo Facebook komunikacijo? Kako se je obneslo?
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si