Ni vse v všečkih in komentarjih!

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Poglejte statistiko bolj podrobno, ta skriva več odgovorov kot si mislite

16. 09. 2014



Večina skrbnikov FB strani pridno prešteva všečke in komentarje pod posamezno objavo in glede teh enostavnih vzorcev ocenjuje ali je bil post uspešen ali pa je bil odziv slab. A pravo stanje je samo en klik stran. Odprla se vam bo čisto druga dimenzija, brez da se potapljate v včasih preveč konfuzne insighte (statistiko dogajanja na FB strani).

 

Vzemimo za primer post na moji FB strani, ki sem ga objavil prejšnji teden. Ni šlo za neko revolucionarno vsebino, na spletni strani kjer se ravnokar nahajate sem spisal kratek nasvet, kako označevati osebe na slikah. Ko sem ta zapis delil na FB strani ni prišlo do kakšnih rekordnih interakcij.

 

Nekaj všečkov in še manj komentarjev. Če smo konkretni, 29 vas je obrnilo palec navzgor, zabeleženih je 5 komentarjev, od tega je en moj odgovor na vprašanje. Aha, pa še 1 delitev popestri seznam. Nekaj torej je, a glede na to da naj bi vsaj (vsaj v teoriji) moj doseg bil preko 15.000 ljudi so številke bolj skromne.

A samo na prvi pogled. Kliknite na čisto spodnjo številko, čisto na koncu posta (iščete številko "people reached") in odprl se vam bo čisto drug svet.

Če na hitro pokomentiram številke, ki so za razliko od tistih nekaj vrstic višje, zelo impresivne. Post je dosegel skoraj 14.000 ljudi (to ne pomeni, da si vsi uporabniki to tudi videli, le da se jim je vsebina pojavila na news feedu), vseh všečkov, komentarjev in delitev je bilo nekaj več kot je sprva izgledalo.

Poleg 29 všečkov pri objavi je bil dodaten 1 pri delitvi objave. Fascinatna je številka komentarjev - poleg orginalnih 5 pri sami objavi jih je potrebno dodati še 38 novih, ki so bili zapisani pri delitvah. Teh je tudi več kot 1, ki je zapisano pod objavo. Dve delitvi sta bili narejeni dodatno, a ne preko tipke "share" pod objavo, temveč je nekdo delili zapis na blogu čisto "samoinciativno".

Še dejanski kliki na vsebino: 150 uporabnikov je kliknilo na link pri objavi, ki jih je odpeljal na online članek o teganju. Kar 995 pa je kliknilo na samo objavo, a ne na aktiven link.

Še ena pokazatelj kako dobri ste - preverite, da vas ni kdo zaradi vašega posta prijavil kot spam, odvšečkal stran ali odstranil dotično objavo. Pri tej objavi sem šel očitno nekomu v nos ;)

Kolikokrat preverite kako odzivni so v resnici vaši posti?



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1