Ne kupujte Facebook privržencev

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Enostaven trik kako preveriti ali so FB fani resnični

09. 01. 2013



Bi radi hitro zgradili bazo vaših Facebook fanov? Obstaja kar nekaj tujih in celo nekaj domačih ponudnikov, ki vam uporabnike prodajajo na kile. Dobesedno.  A na prvi pogled ugodne akcije skrivajo nemalo pasti. Se jih zavedate?

Pustimo ob strani, da tako pridobljeni uporabniki niso vaša ciljna publika, so le mrtva statistika, ki jo je skoraj nemogoče animirati. Pustimo ob strani, da na vaši FB strani ne bo veliko interakcij uporabnikov. Pustimo ob strani, da je velika verjetnost da boste v vašo bazo dobili uporabnike, ki sploh ne razumejo jezika v katerem komunicirate. Pustimo ob strani, da je skoraj zagotovo med profili, ki so na ta način postali vaši privrženci le malo resničnih oseb. Pustimo ob strani, da večina tako pridobljenih uporabnikov sploh ne ve, da so postali fani vaše strani in ne pozna vašega podjetja, organizacije, gibanja ali blagovne znamke. Pustimo ob strani, da številka fanov še zdaleč ni vse kar je pomembno za učinkovito Facebook poslovno komunikacijo. In na koncu lahko pustimo ob strani, da si s tem početjem lažete sami sebi, saj niste tako "popularni" kot kažejo številke.

Najhuje je. da je "nabavo" vaših fanov možno zelo hitro preveriti tudi s strani ne-administratorjev.

Če številka fanov zraste dobesedno preko noči, ko slovenski Facebook uporabniki spijo je to že prvi znak, da se dogaja nekaj nenavadnega. Faktor "talking about" ob hitrem skoku števila novih uporabnikov daje lažen vtis velike aktivnosti na strani, saj faktor zajema poleg števila komentarjev, všečkov objav, delitev, objav uporabnikov tudi število novih fanov v zadnjem tednu.

Maske pa padejo tisti trenutek, ko preko uradnega Facebookovega vtičnika "like box" preverite naključno zajeti vzorec 100 uporabnikov FB strani. To je že dovolj visok numerus, da lahko potegnemo verodostojne zaključke.

Vzemimo za primer FB stran Franc Kangler naj ponovno kandidira za župana Maribora

V Facebookov vtičnik like box vpišete unikatno ID številko, ki jo ima vsaka FB stran.V primeru omenjene strani je to 579379402088068.

Rezultat je viden spodaj. Z rdečimi vprašaji so označeni uporabniki, ki zagotovo niso Slovenci, sami pa lahko preverite če so profili sploh resnični. Dovolj je že pogled na ime uporabnika in njegovo profilno sliko. Če se vam ne da šteti rdečih vprašajev - sam sem jih naštel 73.

S klikom na povezavo  www.facebook.com/plugins/likebox.php?id=579379402088068&connections=100&height=985  se lahko prepričate sami.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1