Največja FB novost po gumbu LIKE

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Včeraj je v San Franciscu Zuckerberg predstavil celo paleto novosti

19. 01. 2012



Facebook je naredil pravo revolucijo z gumbom "všeč mi je". Sedaj so gumb nadgradili in razmnožili. Pred nami so Facebook Actions! Ne samo, da bo uporabnik odklikal kaj mu je všeč, ampak tudi kaj posluša, kupuje, si lasti, bere, je... Kaj nam to prinaša?

Novost, ki je bila napovedana že na začetku jeseni na konferenci F8 je včeraj dokončno zaživela v praksi. Nov način interakcije med podjetjem in uporabniki, ki pa se prikazuje samo v Tickerju in na Timeline-u uporabnika. Torej se uporabnikovo početje ne bo zabeležilo na news feedu. Bo to dovolj za željeno opaznost med uporabnikovimi prijatelji in proženje viralnosti?

Zaenkrat je nova funkcionalnost rezervirana za izbrane (60) Facebookove poslovne partnerje, tako da si slovenska podjetja nove funkcionalnosti (še) ne morejo implementirati, lahko pa jih že uporabljamo.

Primer implementacije na spletni strani:

Razvijalci aplikacij bodo lahko tako na spletni strani dodali FB Actions takorekoč za vsako dejanje. In videli kaj si obiskovalec želi, lasti, posluša, uporablja, priporoča,.... spisek je neskončno dolg, odvisen samo od domišljije oz. potreb. Nekateri že komentirajo, da je ta Facebookova poteza večja stvar, kot je bila uvedba gumba "všeč mi je". Pravilni odgovor bo dal seveda čas. Je pa zo zagotovo znak, da se marketingarji in programerji lotijo/mo dela ;)

Bomo dobili tudi gumb "dislike"? :D

Predstavitveni FB video:

Podrobneje o novosti na uradni FB povezavi

vir fotografij: Venturebeat



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1