It's show time! 7 nujnih posegov na vaši novi poslovni Facebook strani
29. 02. 2012
Nekoliko prej kot pričakovano so modrino Facebooka ugledali novi FB profili za poslovne subjekte. V slogu časovnice zasebnih profilov so tudi nove poslovne strani. Kaj je torej novega?
Z eno besedo - skoraj vse! Na prvi pogled gre za identično kopijo časovnice za zasebne profile, a ima kar nekaj posebnosti. Skoraj vsi bomo potrebovali kar nekaj časa, da prilagodimo nov izgled in se privadimo na nove funkcije. Spodaj nekaj osnovnih potez, ki jih je potrebno spremeniti takoj, ko boste rekli DA, hočem nov izgled. Koliko časa bo Zuckerbergova ekipa še dovoljevala star izgled zaenkrat še ni jasno, uradno do konca meseca marca, a podoben deadline smo dobili tudi pri zasebnih profilih, pa na nekaterih še vedno gledamo stari zid.
Katere so poglavitne novosti?
1. Zagotovo se boste vsi razveselili "cover" fotografije. Gre za velik, skoraj ogromen bener (851 x 315 pix) s katerim se najprej srečajo tako novi, kot obstoječi fani, ki se vrnejo na FB stran. Lahko vsebino izkoristite za vaš oglas, morda kot motivacijo za novega uporabnika, da udari po gumbu "like". A pozor, na prvi pogled tako mamljiva oglasna površina je vsebinsko regulirana z nekaj drobnega tiska s strani Facebooka. Ne smemo namreč objavljati popustov in direktno namigovati, da naj uporabnik nekaj deli oz. lajka. Konkretno?
- Na cover sliki ne sme biti napis "imamo razprodaje do 60%" ali pa "naložite si novo aplikacijo na našem zavihku"
- Vaše kontaktne informacije, kot je spletna stran, telefonska številka, mail,.... morajo biti zapisani na info zavihku in ne na glavni sliki
-
ne smemo pozivati k dejanjem "like" in "share" preko direktnega nagovora. Torej poziv k dejanju "lajkaj nas in dobiš zastonj kuponček" ne pride v poštev.
2. Gumb "všeč mi je" je spremenil lokacijo. Nič več ga ne najdemo čisto zgoraj, ampak desno, neposredno pod cover fotografijo. Morda namig - že na veliki sliki namignite, kje je gumb za sledenje vaše strani saj so vaši uporabniki še bolj zbegani in nove pozicije niso navajeni.
3. Hura, zunaj so sporočila tudi za poslovne strani. O tej funkciji se je govorilo že pred časom, danes je meso postala. Vaš fan vam sedaj lahko pošlje tudi zasebno sporočilo (šment, še ena stvar na katero bo potrebno biti pozoren, da ne izpademo ignorantski). Toda pozor, komunikacijo mora začeti uporabnik in ne vi, zatorej agresivno kontaktiranje "pridite in kupite" ne pride v poštev. Novo funkcijo lahko tudi izklopite in preusmerite tok komunikacije zgolj na časovnico in ne na zasebna sporočila.
4. Nova administracija vam je sedaj (če ste administrator) prikazana čisto na vrhu vaše FB strani. Najprej je prikazan samo povzetek, lahko vidite zadnje spremembe na časovnici, zadnje novoprispele fane in kratkih vpogled v statistiko dogajanja na strani.
5. Kam so izginili vsi zavihki? To bo verjetno vaše prvo vprašanje ;) Prikazani so samo prvi štirje (od max dvanajstih), ostale mora uporabnik najti. In vemo, da jih iskal ne bo nihče. Zatorej bodite hudimano pozorni katere štiri boste izpostavili, ostali so skoraj brez funkcije oz. jih bodo videli samo najbolj radovedni. Tudi širina zavihkov je sedaj širša (iz 520 px na 810 px). To bo predvsem veselje za vse oblikovalce ;)
6. Nova, manjša profilna fotografija je še ena novost. Namesto dolge, podolgovate slike je nova manjša, pravokotna (dimenzije 180 x 180 px). Dokler ne zamenjate stare, vam je Facebook za profilno sliko vzel kar avatar (thumb) vaše obstoječe profilne slike.
7. Uredite si časovnico! Po domače; pospravite si po zidu. Odstranite si nepomembne objave, dodajte vsebine, ki lahko segajo tudi nazaj v zgodovino (dodajte sliko ob otvoritvi nove poslovne enote pred nekaj leti). Nova časovnica kar kliče po brskanju v zgodovini. In naj bo ta zgodovina lepa ;)
Timeline je tukaj, da ostane. Transformacija iz stare v novo podobo ni nujna. Ne še do konca meseca marca. Pripravite se na prehod, preučite novosti in potem pogumno v nove Facebook zmage.
In kako ste novost sprejeli vi?
Še uradni FB link.
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si