Vsak nastop na družabnih omrežjih je svoja, unikatna štorija
18. 04. 2012
Pripravljate strategijo nastopa na Twitterju? Kaj pa če je večina vaših potencialnih strank na Facebooku? Iščete nove kadre - ste poizkusili izvesti lov na glave na LinkedInu? Vsako omrežje ima svoja pravila in svojo publiko.
Ribič meče mrežo tam kjer je največ rib. Seveda si morate najprej odgovoriti koga sploh lovite. Girice ali kite?
Preverite spodnjo infografiko (vir), ki razkriva zelo zanimive fakte: Google + je še vedno večinoma moško omrežje, na LinkedInu je večinski avditorij star od 35 do 45 let. Bo vaše sporočilo vidno med 140 milijoni tvitov, ki se dnevno zgodijo na Twitterju? Katere so prednosti Facebooka?
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si