Sliši se noro, a je resnično
27. 12. 2012
Res je, verjetno ste ugotovili tudi sami - spodnjo infografiko so res naredili Američani. Ti očitno merijo res čisto vse. Tako so se spravili v analizo katera FB objava je najbolj odzivna glede na to kakšne smajlije uporabimo.
Zanimiva infografika nam postreže z zvrhano mero zanimivih dejstev. Da so najbolj odzivne objave na Facebooku prav fotografije verjetno že veste, njihov odziv je kar boljši kar 39%. Prav tako se odlično odnesejo posti, ki imajo v besedilu manj kot 80 znakov, kar zna mnogim adminom povzročiti težave. V 80 znakih pač težko zapišemo prav veliko ;) Kar 100% se bolje obnese post, ki ima vprašanje zapisano na koncu objave in ne na sredi.
Spodaj boste našli še morje zanimivih dejstev, ki jih lahko potrdim sam. vir: LinchpinSEO
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si