Tipična napaka, ki na začetku zanese skoraj vsakega
14. 05. 2015
Instagram postaja tudi na naših tleh vedno bolj vroče družabno omrežje. Če ste ga vešči lahko z njim dosežete celo boljše rezultate kot na Facebooku. Seveda, če je vaša dejavnost primerna za ta kanal. A na začetku skoraj vsi padejo na sprejemnem izpitu.
Slike so običajno glavne na skoraj vseh kanalih, in IG je omrežje lepih slikic. Sledilci so pravilnoma bolj odzivni kot na Facebooku in Twitterju, svoje potencialne lažje najdete kot na drugih platformah in kar je najbolj pomembno, za razliko od FBja, tu ni zloglasnega algoritma, ki določa kdo bo videl kaj - vsi vidijo vse vsebine (tiste, ki jih sledijo seveda). Primer dobre prakse na Krvavcu sem že lani opisal tukaj , tokrat bi zapisal samo tipično začetniško napako, ki jih dnevno opažam pri odpiranju Instagram profilov za poslovne subjekte.
Večina najprej skoči, nato rečejo hop. Zakaj bi uporabnik sledil blagovno znamko, ki nima objavljeno nič? Ni vsebine, torej fotografij, ni opisa profila, nekateri celo ne naložijo profilne grafike. In takoj štartajo v ofenzivo sledenja uporabnikov (z željo, da bi jih uporabniki začeli slediti nazaj). Saj veste, samo enkrat lahko narediti prvi vtis. In v tem primeru res naredite slabega.
Hint - Spimpajte profil, naložite vsaj prvih devet slik (da bo vsaj prvi zaslon poln), potrudite se z opisi slik in besedila v bio predalčku. In šele potem pojdite v lov za prvimi sledilci.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si